بازاریابی بین المللی رشته مدیریت حسابداری کارشناسی ارشد
نوع فایل
pdf
حجم فایل
736kb
فروشنده
تاریخ انتشار
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
دسته بندی
تعداد بازدیدها
820 بازدید
5,000 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر شامل خلاصه کتاب بازاریابی بین المللی ویژه رشته مدیریت حسابداری کارشناسی ارشد حاوی نکات کلیدی و مهم با فرمت pdf در ۱۶۶ صفحه می باشد که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.

فهرست:

فصل اول: کلیات بازاریابی بین المللی

فصل دوم: محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی

فصل سوم: محیط اقتصادی در بازاریابی بین المللی

فصل چهارم: محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بین المللی

فصل پنجم: تحقیقات بازاریابی بین المللی

فصل ششم: استراتژیهای ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بین المللی

فصل هفتم: سیاست های تولید در بازاریابی بین المللی

فصل هشتم: کانال های توزیع در بازاریابی بین المللی

فصل نهم: تبلیغات در بازاریابی بین المللی

فصل دهم: قیمت گذاری در بازارهای بین المللی

فصل یازدهم: سازماندهی و برنامه ریزی فعالیتها در بازاریابی بین المللی

بخشی از متن فایل بازاریابی بین المللی رشته مدیریت حسابداری کارشناسی ارشد:

مقدمه

بازاریابی بین المللی ابزار پیوند ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده در سطح جهان است.

اداره امور بازار / بازاریابی

پیتر دراکر معتقد است: «هدف بازاریابی، فروش فراوان است. هدف، شناختن و درک مشتری به نحوی است که کالا یا خدمت ارائه شده دقیقا مناسب باشد، به طریقی که کالا یا خدمت، با نیازهای او منطبق گردد و کالاهای خود را به فروش رساند.

آمیخته بازار: عبارت است از مجموعه ای از ابزارهای مداخله در بازار که به صورت وابسته به هم عمل می کنند، به طوری که تأثیر لازم یا موردنظر را در بازار می گذارند. بازاریابی عبارت است از مجموعه ای از فعالیت های انسانی و اقتصادی هدایت شده در جهت ارضای نیازها و خواسته های افراد جامعه از طریق فراگردهای مبادله.»

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.