جامع ترین فایل سیاستگذاری رسانه ای با فرمت word و pdf
نوع فایل
pdf+word
حجم فایل
14mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۲۰ تیر ۱۴۰۱
دسته بندی
تعداد بازدیدها
532 بازدید
15,000 تومان 13,000 تومان٪13 تخفیف

جامع ترین فایل سیاستگذاری رسانه ای با فرمت word و pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل ورد سیاستگذاری رسانه ای نوشته طاهر روشندل اربطانی می باشد که با فرمت word و pdf در ۱۷۸ صفحه قابل ویرایش با قابلیت سرچ و جستجو تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست فصول جامع ترین فایل سیاستگذاری رسانه ای :

فصل اول

مفهوم شناسی سیاستگذاری رسانه ای

فصل دوم

مبانی نظری حوزه سیاستگذاری رسانه ای

فصل سوم

مدل های سیاستگذاری رسانه ای

فصل چهارم

نقش رسانه‌ها در سیاستگذاری عمومی

فصل پنجم

سیاستگذاری در رسانه‌های جدید

فصل ششم
نقش دولت در سیاستگذاری رسانه ای

فصل هفتم

نقش سازمانهای بین المللی در حوزه سیاستگذاری رسانه ای

فصل هشتم

سیاستگذاری رسانه‌ای با رویکرد صنعت به رسانه

فصل نهم

سیاستگذاری رسانه‌ای و افکار عمومی

فصل دهم
موضوعات مورد بحث در سیاستگذاری رسانه ای

فصل یازدهم

فرایند سیاستگذاری رسانه ای

فصل دوازدهم

فرایند سیاستگذاری در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

مفهوم سیاستگذاری رسانه‌ای

رسانه‌ها یکی از عوامل و نیروهای مهم در ایجاد تغییرات اجتماعی در جوامع هستند. تجربه نشان داده است، این نهادهای تاثیرگذار در ایجاد و یا از میان بردن جنبش‌های اجتماعی و فرهنگی بسیار موثرند. از این رو بایستی برای این نهادهای تاثیرگذار، سیاست‌هایی در سطح کلان تدوین کرد تا بتوان بیشترین بهره‌برداری را از آنها نمود (روشندل اربطانی، ۸: ۱۳۹۴).

امروزه محیط سازمان‌های رسانه‌ای به اندازه‌ای دارای ماهیت پیچیده وچندبعدی است که بدون مطالعه علمی آن نمی‌توان راه‌های (سیاست‌هایی) مناسبی برای حل مسائل آن تعیین کرد. این مسیر علمی و روشمند الگوی سیاستگذاری در سازمان‌ها است که روند تصمیم‌گیری در هر نهاد عمومی در چارچوب این الگو صورت می‌گیرد. سیاستگذاری راهی برای فکر در مورد اینکه جهان چیست و چه باید باشد را فراهم می‌کند. می‌توان گفت موفقیت یک رسانه نیز به عنوان یک نهاد عمومی بستگی به نوع سیاستگذاری آن رسانه دارد….

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.