جزوه آموزشی کاربرد نظریه های یادگیری در آموزش مجازی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۱۳ مرداد ۱۴۰۰
دسته بندی
تعداد بازدیدها
587 بازدید
6,900 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی، محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین جزوه آموزشی کاربرد نظریه های یادگیری در آموزش مجازی می باشد که در ۷۳ صفحه با فرمت pdf تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن جزوه آموزشی کاربرد نظریه های یادگیری در آموزش مجازی :

فهرست مطالب

مقدمه
از نظریه ها تا برنامه های یادگیری الکترونیکی
مکاتب یادگیری در یادگیری الکترونیکی
نظریه یادگیری رفتارگرایی
پیشنهادهای نظریه رفتارگرایی در یادگیری الکترونیکی
مؤلفه های کاربرد نظریه رفتارگرایی در یادگیری الکترونیکی
نظریه یادگیری شناخت گرایی
پیشنهادهای نظریه شناخت گرایی در یادگیری الکترونیکی
مؤلفه های کاربرد نظریه شناخت گرایی در یادگیری الکترونیکی
نظریه یادگیری ساختن گرایی
پیشنهادهای نظریه ساختن گرایی در یادگیری الکترونیکی
مؤلفههای کاربرد نظریه ساختن گرایی در یادگیری الکترونیکی
نظریه واقع گرایی
کاربرد نظریه واقعگرایی در یادگیری الکترونیکی
نظریه عامل اجتماعی
نظریهی واسطهی اجتماعی
نظریه بادشناختی
نظریه شناختی – اجتماعی بندورا
کامپیوتر به عنوان حامی اجتماعی
نظریه شناختی یادگیری چندرسانه ای
فرایندهای شناختی مهم در یادگیری چندرسانه ای
شخصیتها، یا مربیها و یا عوامل آموزشی روی صفحه
نظریه گفتگو
آموزش مداری
سبک های یادگیری

مقدمه

هدف هر نظام آموزشی ارتقاء یادگیری است؛ بنابراین، قبل ازینکه هرگونه محتوای آموزشی تولیدشده باشد مربیان باید به اصول یادگیری و چگونگی یادگیری فراگیران آگاه باشند. این مورد بهویژه برای یادگیری الکترونیکی نیز صدق میکند، جایی که فراگیر و معلم از یکدیگر جدا هستند. محتوای یادگیری الکترونیکی مؤثر و کارآمد باید بر مبنای نظریه های یادگیری تولید شود. رسانهای که از طریق آن آموزش ارائه میشود، عامل تعیینکننده کیفیت .(۲۰۰۲ ، یادگیری نیست. بلکه طراحی دوره، اثربخشی یادگیری را تعیین میکند (روویا ۱ مکاتب فکری گوناگونی برای یادگیری وجود دارد. هیچیک از این مکاتب به طور انحصاری برای طراحی محتوای یادگیری الکترونیکی استفاده نشده است. ازآنجاکه نظریه منفردی برای دنبال کردن وجود ندارد میتوان از ترکیبی از نظریه ها برای طراحی محتوای یادگیری الکترونیکی استفاده کرد. به علاوه با پیشرفت تحقیق و پژوهش ها، نظریه های جدید یادگیری شکل میگیرند که باید در طراحی محتوای یادگیری الکترونیکی به کار گرفته شوند. به منظور گزینش راهبرد آموزشی، طراح الکترونیکی باید از نظریههای گوناگون یادگیری مطلع باشد. راهبردهای یادگیری انتخاب شده باید یادگیرندگان را برانگیزاند. پردازش اطلاعات عمقی را تسهیل بخشند و یادگیری معنادار ایجاد کنند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.