سوالات روش ها و فنون تدریس همراه با پاسخنامه
نوع فایل
pdf
حجم فایل
447kb
فروشنده
تاریخ انتشار
۲۰ آبان ۱۳۹۸
دسته بندی
تعداد بازدیدها
848 بازدید
5,900 تومان

سوالات روش ها و فنون تدریس همراه با پاسخنامه

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل با کیفیت ترین و جامع ترین نمونه سوالات روش ها و فنون تدریس همراه با پاسخنامه (بیش از ۲۰۰ عدد) می باشد که در ۳۰ صفحه با فرمت پی دی اف تهیه و تدوین گردیده است که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن نمونه سوالات روش ها و فنون تدریس :

کاربرد نظریه یادگیری اجتماعی در تدریس چیست؟

۱. استفاده ازوسایل آموزشی و کمک آموزشی در تدریس
2. تشویق دانش آموزان به تحقیق د رمورد مسائل اجتماعی
3. توسعه روابط اجتماعی و بحث و گفتگو بین دانش آموزان
4. وادار کردن دانش آموزان به مشاهده امور به جای دادن تکلیف

چگونه در فرآیند تدریس «یادگیری معنی دار» صورت خواهد گرفت؟

۱. وقتی فرضیه با مسأله ارتباطی نداشته باشد
2. وقتی که مثالها و تمرین های لازم در کلاس حل شوند
3. وقتی که مفاهیم جدید ریشه در مفاهیم گذشته داشته باشد
4. وقتی معلم از الگوی حل مسأله استفاده نماید

کدام روش بیشتر می تواند قدرت انتقادگری و انتقادپذیری دانش آموزان را تقویت کند؟

۱. آزمایشگاهی
2. ایفای نقش
3. بحث گروهی
4.پرسش و پاسخ

بزرگترین امتیاز هدفهای رفتاری نسبت به هدفهای غیررفتاری این است که هدفهای رفتاری :

۱. به راحتی قابل اندازه گیری هستند
2. بیشتر مورد علاقه شاگردان می باشند
3. کمتر مورد ایراد واقع شده اند
4. موجب پرورش تفکر شاگردان می شوند

 ارزشیابی تشخیصی در چه مواردی اجرا می شود؟

۱. برای ارزشیابی ساخت شناختی دانش آموز و معلم
2. برای بررسی تحقق هدفهای آموزشی مرحله به مرحله هر بخش
3. برای تعیین معلومات ورودی و کشف مشکلات دانش آموز
4. برای تعیین مقدار آموخته های دانش آموزان در پایان ترم

در کدام روش تدریس قدرت استدلال و رهبری و اعتماد به نفس تقویت می شود؟

۱. بحث گروهی
2. پرسش و پاسخ
3. حفظ و تکرار
4. نمایشی

تکوین مفهوم در تفکر استقرایی شامل چه مراحلی است؟

۱. تکرار – تجربه – تمرین – یادگیری از طریق آزمایش و خطا
2. شمارش – فهرست بندی – گروه بندی – عنوان دهی طبقات
3. فرضیه سازی – جستجو اطلاعات – پیشگویی
4. کشف روابط علت و معلولی – کشف همبستگی – نتیجه گیری

در فرآیند تعلیم و تربیت چه نوع تفکری باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و در پرورش آن کوشش شود؟

۱. تفکر علمی
2. تفکر خلاق
3. تداعی آزاد
4. تحلیل کنترل نشده

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.