روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۱۵ شهریور ۱۴۰۰
دسته بندی
تعداد بازدیدها
848 بازدید
12,000 تومان 7,800 تومان٪35 تخفیف

محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین فایل پاورپوینت اصول کنترل کیفیت در صنایع غذایی می باشد که با فرمت ppt در ۵۳ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

منابع پاورپوینت اصول کنترل کیفیت در صنایع غذایی:

مبانی کنترل کیفیت در صنایع غذایی، رسول پایان.

کنترل کیفیت آماری، دکتر نقندریان، دکتر قمی.

کنترل کیفیت، دکتر نقندریان.

کنترل آماری فرآیند، دکتر مسعود منصوری استاد دانشگاه فرزنو کالیفرنیا ترجمه و تدوین : مهندس نیکا دستور نیکو.

Jane Sutherland, A. H. Varm, Color Atlas of Food Quality Control, Wolf Science Book.

Inteaz Alli, Food Quality Assurance: Principles and Practices, Second Edition, CRC Press, 2013.

CARSON.BOLZ.YOUNG: PRODUCTION HANDBOOK ‘3TH ED.,JOHN WILEY AND SONS , NEW YORK,1972.

۶- GUPTA R.C.  , STATISTICAL QUALITY CONTROL , NAI SARAK , DELHI , KHANA PUBLISHERS , 1983.

۷-DUNCAN A. J. , QUALITY CONTROL AND INDUSTRIAL STATISTICS, HOMEWOOD , ILLINOIS, IRWIN , 1986 .

محتوای اسلاید ۵

مقدمه:

از زمان تدارک مواد اولیه و امکانات لازم برای تولید فراورده های غذایی و طی تولید و تبدیل، عوامل بسیار زیادی در کیفیت آنها دخالت دارند و از طرف دیگر لازمه تولید انبوه در کارخانه های مواد غذایی برخوردار بودن فراورده از کیفیت ثابت و مطلوب است و این امور بر ۳ اصل زیر استوار است:

.۱داشتن دانش فنی لازم در جهت تدارک آنچه مورد نیاز است.

.۲ فعالیت های مهندسی برای به مرحله اجرا درآوردن اطلاعاتی که از مرحله اول یعنی جمع آوری اطلاعات علمی حاصل شده و به عبارت دیگر گزینش صحیح سیستم  و ماشین آلات برای تولید هر فراورده در بهترین شرایط ممکن.

.۳ مدیریت صحیح در هماهنگی امور مربوط به تولید، که مهمترین نقش را به عهده دارد.

محتوای اسلاید ۲۴

کنترل کیفیت:

در حقیقت کنترل کیفیت یک فرایند است که درآن با یک سلسله اعمال و رفتارها به کالا یا خدماتی با کیفیت دست می یابیم.

کنترل کیفیت زیرساختاری است که نه تنها چگونگی کنترل فرایندهای داخلی، بلکه متغیرهای بیرونی بالقوه ای را که می توانند بر تحویل و عملکرد فراورده نهایی تاثیر بگذارند، تعریف می کند.

کنترل کیفیت تضمین می کند فرآورده ساخته شده انتظارات مشتریان را برآورده می کند. پس کنترل کیفیت به سامانه ای از فعالیتها اطلاق می شود که منجر به جلب رضایت مشتری می گردد و کنترل کیفیت بخشی از مدیریت کیفیت است که کیفیت فرآورده را ثابت نگه می دارد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.