پاورپوینت رفتار مصرف کننده Buyer Behavior
دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت رفتار مصرف کننده Buyer Behavior با کیفیت عالی در ۲۲۳ اسلاید قابل ویرایش به زبان فارسی و لاتین می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول ارزشمند را دریافت و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.
References:
۱.Principles of Marketing (Kotler & Armstrong, 2001)
۲.Marketing Management (Kotler, 2002)
۳.Richard P. Coleman, “The Continuing Significance of Social Class to Marketing,” Journal of Consumer Research, December 1983, pp. 265–۸۰,
۴.Henry Assael, Consumer Behavior and Marketing Action (Boston: Kent Publishing Co., 1987, p. 87).
۵.دکتر داود فیض-دکتر روستا-دکتر حیدر زاده
بخشی از متن پاورپوینت رفتار مصرف کننده Buyer Behavior:
محتوای اسلاید ۹
از دیدگاه مکلوهان، جوامع انسانی طی سه مرحله تحول یافتهاند. این سه مرحله عبارتند از :
۱- عصر ارتباط شفاهی برتری بیان شفاهی و دریافت شنیداری است.
۲-عصر ارتباط کتبی و چاپی
۳- عصر ارتباط الکترونیک و “دهکده جهانی“
مکلوهان معتقد بود که رسانههای جدید باعث بهوجود آمدن پدیدهی جهش اطلاعات خواهند شد. او میگفت: اطلاعاتی که مشتریان در این دهکده جهانی نیاز خواهند داشت، از چهار گوشهی جهان و با سرعت فراوان در اختیارشان قرار خواهد گرفت (به این ترتیب) جهان بزرگ، روزبهروز کوچکتر میشود و انسانها چه بخواهند و چه نخواهند، گویی در یک “دهکدهی جهانی” زندگی میکنند.
محتوای اسلاید ۱۶
تعریف رفتار مصرف کننده
ویلکی و سالمون رفتار مصرف کننده را به این صورت تعریف کرده اند:فعالیت های فیزیکی، احساسی و ذهنی که افراد هنگام انتخاب، خرید، استفاده و دورانداختن کالاو خدمات در جهت ارضای نیازها و خواسته های خود انجام می دهند
. این فعالیت ها شامل فرآیند تصمیماتی است که قبل و بعد از این اقدامات انجام می پذیرند.»
محتوای اسلاید ۳۹
بازاریابی و مطالعه رفتار مصرفکننده
مدیریت بازاریابی بایستی بر اساس تحلیل رفتار مصرفکننده باشد. این موضوع به مدیران در موارد زیر کمک میکند:
الف) طراحی آمیخته بازاریابی
ب) بخشبندی بازار
ج) تعیین موقعیت و متمایزسازی محصول
د) توسعه مطالعات تحقیق بازار
رفتار مصرفکننده باید نقش مهمی در ایجاد سیاستگذاری کلی بازاریابی داشته باشد.
مطالعه رفتار مصرفکننده باعث میشود که فرد را به مصرف کننده مؤثرتری تبدیل کنیم. (با عث خرید بیشتر-خرید مزدا جدید)
مطالعه رفتار مصرفکننده جهتگیری مصرفکننده را فراهم میسازد(مصرف کننده برنامه ریزی می شود)
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.