بررسی رفتار مصرف کننده دکتر جمشید سالار (خلاصه و نمونه سوالات)
نوع فایل
pdf ،ppt،word
حجم فایل
21mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۲۳ خرداد ۱۳۹۸
تعداد بازدیدها
993 بازدید
12,000 تومان 9,900 تومان٪18 تخفیف

بررسی رفتار مصرف کننده دکتر جمشید سالار (خلاصه و نمونه سوالات)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین مجموعه درس ببررسی رفتار مصرف کننده دکتر جمشید سالار مدیریت رفتار مصرف کننده شامل خلاصه کتاب بررسی رفتار مصرف کننده دکتر جمشید سالار بهمراه مجموعه سوالات تالیفی کتاب و همچنین نمونه سوالات امتحانی پایان ترم ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با پاسخنامه با کد درس ۱۲۱۸۶۷۶-۱۲۳۵۰۲۱ با فرمت pdf ،ppt،word آماده دانلود شده است که پس از پرداخت آنلاین، می توانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

بررسی رفتار مصرف کننده دکتر جمشید سالار (خلاصه و نمونه سوالات)

بخشی از متن پاورپوینت:

بخش بندی ، ادراک ، یادگیری و حافظه

مقدمه

مصرف کنندگان نقش مهمی در استراتژی بازاریابی شرکت ها دراند. در دنیای امروز قدرت چانه زنی مشتریان بشدت افزایش یافته است. شرکت ها باید با شناسایی بخش های مختلف بازار ، محصولاتی را تولید کنند که نیاز ها و خواسته های این بخش ها را تامین کنند. بنابراین ، شرکت ها باید از استراتژی (( بازاریابی انبوه )) به سمت استراتژی (( سفارشی سازی انبوه )) حرکت کنند.

بخش بندی رفتارمصرف کنندگان:

شرکت ها می توانند مصرف کنندگان را براساس متغیرهای جمعیت شناختی همچون: سن ، جنس ، درآمد یا شغل بخش بندی کنند. بعلاوه یک تقسیم بندی دیگر براساس متغیرهای روانشناختی مصرف کنندگان را براساس نحوه گذراندن اوقات فراغت ، نوع موسیقی و رنگ مورد علاقه تقسیم میکند. دانستن ویژگی های مصرف کنندگان ، نقش مهمی در بازاریابی  دارد. بنابراین، شناخت بخش های مختلف بازار و طراحی تولید محصولاتی متناسب با نیازها و خواسته های هر یک از بخش ها یکی از وظایف ضروری مدیران بازاریابی است. ایجاد وفاداری برای برند شرکت، یک استراتژی هوشمندانه بازاریابی است. بنابراین شرکت ها در بخش بندی بازار ، ابتدا بخش های وفادار یا مصرف کنندگان عمده را تعریف می کنند. معمولا بازاریان در تعریف بخش های بازار از قانون ۸۰/۲۰ استفاده میکنند. بر اساس این قانون ۲۰ درصد مشتریان باعث فروش ۸۰ درصدی سازمان میگردد.

بخشی از متن سوالات:

– تعریف نگرش را بیان کنید؟

«نگرش» عبارت است از احساسات، باورها و رفتارهای پایدار افراد درباره ی خود، سایر افراد، ایده ها، محصولات، تبلیغات یا موضوعات. نگرش تعیین کننده رفتارهای مصرفی افراد است.

۲- عناصر نگرش را بیان کنید.

نگرش دارای سه عنصر است:

– باورها

– رفتارها

– احساسات

۳- نظریه دانیل کاتز چه نام دارد و در چه خصوصی است؟

نظریه ای را به نام «نظریه ی کارکردی نگرش مطرح کرد. این نظریه توضیح می دهد که نگرش چگونه در رفتارهای اجتماعی افراد تأثیر می گذارد.

۴- کارکردهای نگرش را نام ببرید؟

– کارکرد سودگرایانه       – کارکرد بیان ارزش

-کارکرد دفاع از خود       – کارکرد دانشی

۵- روان نگاری چیست؟

روان نگاری بیان کننده این موضوع است که چگونه افراد از طریق فعالیت ها، علایق و ایده های مختلف، سبک زندگی و هویت خود را نشان می دهند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.