اصول بازاریابی و مدیریت بازار در ۴۰۳ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۲ اسفند ۱۳۹۸
دسته بندی
تعداد بازدیدها
584 بازدید
9,900 تومان

اصول بازاریابی و مدیریت بازار در ۴۰۳ اسلاید

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت ارائه کلاسی با موضوع اصول بازاریابی و مدیریت بازار در ۴۰۳ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فصول پاورپوینت اصول بازاریابی و مدیریت بازار :

فصل اول

مفاهیم مدیریت بازار

فصل دوم

انواع بازار و محیط بازاریابی

فصل سوم

تحقیقات بازاریابی

فصل چهارم
رفتار مصرف کننده

فصل پنجم

اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش

فصل ششم

اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی

فصل هفتم

برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص

فصل هشتم

نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی

فصل نهم

تحقیقات بازاریابی

فصل دهم

سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی

فصل یازدهم

چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت چند تا اسلاید را قرار می دهیم.

محتوای اسلاید ۳

تعریف بازاریابی و مدیریت بازار

بازاریابی و مدیریت بازار یکی از شاخه های مهم دانش مدیریت است که وظیفه اصلی آن شناخت نیازها و خواسته های انسانی و رفع آنها از طریق فرایند مبادله منابع می‏باشد.

محتوای اسلاید ۵۷

فلسفه فروش

سازمانهایی که از این فلسفه پیروی می کنند، بر این باورند که مصرف کنندگان از کالاهای تولیدی به اندازه کافی نمی خرند مگر اینکه سازمان کوشش وسیعی را در زمینه های فروش شخصی وتبلیغات و ترویج کالاهای خود انجام دهند.
این مفهوم برای شرکت هایی است که عقیده دارند محصولات باید فروخته شود نه اینکه خریداری شوند و هیچ گونه نگرانی بعدی در مورد رضایت مشتری وجود ندارد. مثل تلاش برخی از احزاب سیاسی برای آوردن رأی در انتخابات و یا مثل بیمه.

محتوای اسلاید ۱۶۷

معیارهای انتخاب بازار هدف:

  • ۱-اندازه بازار (یکی از مهمترین عوامل تصمیم گیری)
  • ۲-رشد احتمالی اندازه بازار
  • ۳-موقعیت رقابت (شدت رقابت – احتمال ایجاد رقابت در آینده )
  • ۴-هزینه به دست آوردن قسمتی از بازار
  • ۵-قابلیت انطباق با اهداف و منابع سازمانی

محتوای اسلاید ۳۸۳

تعریف خلاقیت

خلاقیت، عبارت است از به کارگیری توانایی های ذهنی برای ایجاد یک فکر و یا یک مفهوم جدید

خلاقیت، عبارت است از تکامل بخشیدن به دیدگاههای بدیع و تخیلی درباره موقعیتهای مختلف

خلاقیت،‌ از نظر اریک فرم، عبارت است از توانایی دیدن (آگاهی یافتن) و پاسخ دادن.

هربرت فوکس معتقد است که فرآیند خلاق به آن فرایند متفکرانه ای اطلاق می شود که مساله را به طریق مفید و بدیع حل نماید.

به نظر جرج سیدل؛ خلاقیت یعنی توانایی ربط و وصل موضوعات در هر حوزه و زمینه ‏ای

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.