اعتماد به نفس و راههای تقویت آن در ۵۰ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
10mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۲۷ فروردین ۱۳۹۸
دسته بندی
تعداد بازدیدها
886 بازدید
8,000 تومان 5,900 تومان٪26 تخفیف

اعتماد به نفس و راههای تقویت آن در ۵۰ اسلاید قابل ویرایش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت اعتماد به نفس و راههای تقویت آن در ۵۰ اسلاید قابل ویرایش بهمراه هدیه محصول می باشد. امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت اعتماد به نفس و راههای تقویت آن در ۵۰ اسلاید قابل ویرایش ، بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۸

Self Confidence اعتماد به نفس چیست؟

اولین ایستگاه حرکت

عامل رشد و ارتقاء انسان

شاخص توانمندی در زندگی

زیربنای ساختمان باورها

استحکام بخشنده شخصیت

نمایانگر شجاعت و قدرت ابراز وجود

اطمینان بخشنده اقدامات

محتوای اسلاید ۲۴

اصل دوازده ، تعریف از خود و دیگران

چه خط زیبائی دارید!چه لباس قشنگی پوشیدی-چه اتاق زیبائی را برای خودم درست کردم-چه رتبه خوبی در آزمون آوردم-شما چه رفتار ، کلام یا سخنرانی خوبی داشتید و امروز بهترین روز من بود-این هفته،هفته مملو از موفقیت برای من بود.هرنوع تعریف و تمجید از خود و دیگران از ورودی‌های دیداری و شنیداری مستقیم باعث تقویت روحیه،باورها و اعتماد به نفس فرد می‌شود.تعریف صادقانه و حتی ساده از دیگران ، تعریف صمیمانه متقابل آنان را به دنبال دارد که تعریف ایشان باعث تقویت اعتماد بهنفس من می‌شود.

محتوای اسلاید ۴۲

اصل بیست و هشت ، عدم مقایسه خود با دیگران

اعتقاد و اعتراف به تفاوت‌های فردی در روانشناسی و قبول مراحل متکامل تربیت و توجه به عظمت توانمندی‌های هر فرد موجب این اعتقاد یقینی میشود که افراد را با هم مقایسه نکنیم.نفس مقایسه افراد با هم و تکیه بر عناصر منفی و یا فاصله‌ها موجب تخریب اعتماد بهنفس می‌شود .توجه به تفاوت‌ها حتی برای رقابت هم باید در بعد معین و گزینه مشخص باشد نه اینکه در بیان کل شخصیت او را تخریب کنیم.مقایسه بی‌مورد و زیاد از حد کاهش اعتماد به نفس را موجب می‌شود.

هدیه محصول:

پاورپوینت مهارتهای زندگی عزت نفس در ۳۶ اسلاید

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.