اقدام پژوهی بی انضباطی و عدم قانونپذیری یکی از دانش آموزان در مدرسه
نوع فایل
word
حجم فایل
65kb
فروشنده
تاریخ انتشار
۱۰ اسفند ۱۳۹۷
دسته بندی
تعداد بازدیدها
540 بازدید
5,900 تومان

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل بی انضباطی و عدم قانونپذیری یکی از دانش آموزانم را در مدرسه بهبود بخشم

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم مشکل بی انضباطی و عدم قانونپذیری یکی از دانش آموزانم را در مدرسه بهبود بخشم می باشد که با فرمت ورد در ۱۴ صفحه تهیه و تنظیم گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

 

چکیده

هدف از این اقدام پژوهی رفع مشکل یکی از دانش آموزان به نام پریا می باشد دانش آموز نامبرده  مشکل بی انظباطی داشت و همچنین قوانین مدرسه را زیر پا می گذاشت و به هیچ عنوان حاضر به رعایت قوانین مدرسه نبود. برای رفع این مشکل راه کارهایی  انتخاب کردم و پس از اجرای این راه حل ها توانستم مشکل بی انضباطی  و عدم تطابق خودش را با قوانین   مدرسه حل کنم.

مقدمه

قانون پذیری و رعایت نظم یکی از پیچیده ترین مولفه های رفتاری انسان است والدین، مربیان و اولیای جامعه آرزو دارند که افراد قانون پذیر و منظمی  تربیت کنند وجود نظم و قانون احساس امنیت و اعتماد به نفس را در افراد ارتقا می دهد. (شکوهی، ۱۳۸۰)

برای اینکه انسان بتواند در اجتماع زندگی کند باید رفتار اجتماعی  و رعایت قوانین اجتماعی را بیاموزد به این معنی که رفتارش باید مورد قبول اجتماع باشد. یکی از راههای اجتماعی شدن و مورد قبول قرار گرفتن رعایت انضباط و مقرراتی است که در اجتماع حکمفرماست .

مقررات و قوانینی انضباطی رفتار را تحت کنترل در می آورد و چون این کنترل اغلب مانع انجام خواسته های کودکان می شود، گاهی موجب خشم و عصبانیت آنها می گردد. در تعلیم و تربیت کودکان انضباط همیشه مورد توجه بوده ، ولی در اینکه این انضباط چگونه باید باشد و چگونه می توان آن را آموزش داد عقاید متفاوت است.

اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم مشکل بی انضباطی و عدم قانونپذیری یکی از دانش آموزانم را در مدرسه بهبود بخشم شامل:

چکیده

مقدمه

بیان مسئله

شواهد ۱

تجزیه و تحلیل

انتخاب راه حل ها

اجرای راه حل ها

اعتبار بخشی

شواهد ۲

نتیجه گیری

پیشنهادات

منابع و مآخذ مورد استفاده

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.