جزوه اصول مذاکرات و قراردادهای بازرگانی بین الملل
نوع فایل
word
حجم فایل
669kb
فروشنده
تاریخ انتشار
۲۵ آذر ۱۳۹۸
دسته بندی
تعداد بازدیدها
791 بازدید
6,900 تومان

جزوه اصول مذاکرات و قراردادهای بازرگانی بین الملل

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه اصول مذاکرات و قراردادهای بازرگانی بین الملل (کتاب جیبی مذاکرات بین المللی موفقیت از طریق آمادگی، استراتژی و برنامه ریزی ) با فرمت ورد در ۷۰ صفحه قابل ویرایش تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

بخشی از متن :

فصل۱: تعیین هدف

اهمیت دارد که در ابتدای فرایند مذاکرات، ارزیابی درونی از اهداف و اهداف افراد حاضر در فرایند، انجام شود. این اهداف می توانند هم اهداف سریع و هم بلند مدت باشند.آن ها می توانند ویژه و کم اهمیت، یا  جامع و بنیادین باشند. این امر؛ شاید اولین و مهمترین گام در ارائه استراتژی نمایندگی باشد. این امر با تحلیلی گسسته انجام می دهند، و تلاش می کنند تا احساس ( خشم، نفرت، ترس) را از فرایند حذف کنند. استفاده کارشناسان فنی، از جمله رایزن قانونی و سایرین، در این مرحله می تواند اقدامی بیفایده باشد.

نماینده می بایست تحلیل  را انجام دهد، بنابراین او ارزیابی دقیقی از نقاط  قوت و ضعف نماینده را داراست ( با استفاده از اهداف نماینده و اهداف افراد دیگر). این تعیین  هدف، به نماینده امکان خواهد داد تا مذاکره را بر مسئله هایی متمرکز سازد که  حقیقتا برای نماینده اهمیت دارند و بنابراین از هدر رفتن زمان با پرداختن به موضوع های بی اهمیت جلوگیری خواهد کرد. توجه دقیق به تعیین هدف نیز مانع از تاکید و تمرکز غیر لازم بر مسئله هایی احساسی جلوگیری به عمل خواهد آورد که نقشی حیاتی و مهم را در اهداف حقیقی نماینده دارا نمی باشند.

تعیین اهداف نماینده می بایست پیش از آن انجام شود که  نماینده بتواند شرحی از استراتژی اثربخش مذاکره را ارائه دهد، شرح یک استراتژی، اولین گام در یک مذاکره موفق تلقی می شود.

عناوین فصول جزوه اصول مذاکرات و قراردادهای بازرگانی بین الملل:

فصل۱: تعیین هدف

فصل ۲: آماده سازی

فصل ۳: در اتاق:  خلق اعتماد و آغاز کار

فصل۴: خارج از اتاق مذاکره

فصل۵: روش های پیگیری

فصل ۶: روش های مذاکره

فصل ۷: واکنش ها و پاسخ ها به گروه های دیگر

فصل ۸: نتیجه گیزی از دوره ها و مذاکرات: راهی برای شفاف سازی و موفقیت

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.