خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده در ورزش و رویداد
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۳۱ فروردین ۱۳۹۹
دسته بندی
تعداد بازدیدها
499 بازدید
9,800 تومان 6,900 تومان٪30 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل خلاصه برخی فصول کتاب رفتار مصرف کننده در ورزش و رویداد : اقدام بازاریابی تالیف دانیل سی فانک می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.

عناوین فصول خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده در ورزش و رویداد شامل:

فصل اول:

تئوری بازاریابی (تکامل و ارزیابی ) در ۱۱ اسلاید

فصل دوم :

انگیزه مصرف کننده ورزش و رویداد در ۲۱ اسلاید

فصل چهار و پنجم:

در ۶ صفحه با فرمت ورد

فصل ششم :

جذب مصرف کننده به ورزش و رویداد در ۱۲ اسلاید

بخشی از متن فایل ورد خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده در ورزش و رویداد:

بازاریابی ورزشی برای افراد فرصتی ایجاد می کند تا نیازهای خود را ارضاء نمایند و از طریق یک روند تبادلی ، سود ببرند . بازاریابی ورزشی شامل فعالیت هایی است که برای تطبیق نیازها و درخواست های متقاضیان به محسولات و خدمات ورزشی طراحی شده است .اقدام بازاریابی ورزش در صنعت ورزشی به صورت مرسوم به سمت فعالیت های بازاریابی می رود که تمرکز آنها فروش محصولات و خدمات است (مولین ، هاردی ، ساتن ، ۲۰۰۷ ) دو دلیل برای چنین دیدگاهی وجود دارد. دلیل اول ، فقدان نیروهای آموزش دیده در بخش بازاریابی است .

سازمان ورزش و تفریح اغلب از کارمندان پاره وقت و کارکنانی در قسمت بازاریابی استفاده می کند که نسبت به روند بازاریابی بیگانه اند دلیل دوم ، کمبود تحقیقات علمی در زمینه بازاریابی است که در صورت انجام چنین تحقیقاتی سازمان ورزشی می تواند از نیازها و خواسته های متقاضیان مطلع شود. این دو دلیل با هم سبب شده اند تا جهت گیری این فعالیت ها به سمت «فروش» محصولات و خدمات باشد نه به سمت توسط «خدماتی» که تمرکز آنها ایجاد فرصت هایی است برای افراد تا به نتایج دلخواه خود دستی یابند هدف نهایی بازاریابی ورزشی ، ساخت و حفظ ظرفیت برای یک سازمان است.

برای دستیابی به این هدف سه شیوه مورد استفاده قرار می گیرد ، شیوه اول ، جذب مشتریان از طریق رویکرد فروش سنتی ،  روش دوم ، کسب و کار بیشتر با مشتریان موجود و روش سوم ، کاهش میزان از دست دادن مشتریان موجود است .

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.