خلاصه کتاب مقدمات تکنولوژی آموزشی خدیجه علی آبادی ویرایش جدید
دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب مقدمات تکنولوژی آموزشی مولف: خدیجه علی آبادی دانشگاه پیام نور ویرایش جدید می باشد که با فرمت pdf و ppt تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.
کتاب مقدمات تکنولوژی آموزشی
نوشته خدیجه علی آبادی یکی از کتابهای تخصصی انتشارات دانشگاه پیام نور است که برای تدریس در رشته علوم تربیتی این دانشگاه طراحی و تدوین شده است.
این کتاب برای تدریس سه واحد درس تکنولوژی آموزشی تهیه شده است. هدف کلی کتاب آشنایی با مفهوم تکنولوژی آموزشی، طراحی منظم آموزشی، و انواع رسانه هاست.
این کتاب شامل سه بخش است.
در بخش اول تاریخ و مفهوم تکنولوژی آموزشی در جهان، تاریخچه آموزشی در ایران و تعریف تکنولوژی آموزشی آمده است.
در بخش دوم پیام گیران با طراحی منظم آموزشی آشنا می شوند.
در این بخش هرکدام از عناصری که در طراحی منظم آموزشی آمده جداگانه مورد بررسی قرار گرفته است.
به دنبال این بخش، بخش سوم می آید که در آن رسانه ها معرفی می گردند. اگر در رابطه با درک مفهوم رسانه ها در بخش دوم اشکال داشتید، به بخش سوم، قسمت مربوطه به آن رسانه مراجعه کنید…
سرفصل های کتاب مقدمات تکنولوژی آموزشی دکتر خدیجه علی آبادی دانشگاه پیام نور
بخش اول:
تاریخچه و مفهوم تکنولوژی آموزشی
بخش دوم:
طراحی منظم آموزشی
بخش سوم:
رسانه ها
بخشی از متن خلاصه کتاب مقدمات تکنولوژی آموزشی خدیجه علی آبادی ویرایش جدید:
اهداف کلی
سازماندهی فضای آموزشی
تشخیص جای مناسب ابزارهای آموزشی
انتخاب بهترین محل برای ارایه درس به عنوان معلم
آشنایی با دسته بندی رسانه ها
شناسایی عوامل موثر در انتخاب رسانه ها
تنظیم زمان و فضا
معمولا زمان مناسب برای فرایندهای یادگیری و آموزش را باتوجه به ویژگیهای پیام گیران یا یادگیرندگان انتخاب می کنند.
سازماندهی فضای آموزشی امری مهم است. تحقیقات نشان داده اند که فضاهای یادگیری عاملی خنثی در فرایندهای آموزش و یادگیری نیستند. محیطی که در آن یادگیری صورت می گیرد حد و مرزی ندارد….
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.