دانلود خلاصه درس مدیریت عملیات خدمات دانشگاه تهران ویرایش جدید در قالب pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۳۱ فروردین ۱۴۰۳
تعداد بازدیدها
21 بازدید
9,850 تومان

دانلود خلاصه درس مدیریت عملیات خدمات دانشگاه تهران ویرایش جدید در قالب pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود خلاصه درس مدیریت عملیات خدمات دانشگاه تهران ویرایش جدید در قالب pdf در ۶۰ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست مطالب جزوه درس مدیریت عملیات خدمات دانشگاه تهران :

۱ . مقدمه: ………………………………………………. ۴

۲ . مدیریت عملیات خدمات: …………………………………… ۴

۳. چالش های پیش رو در خدمات: …………………………………… ۵

۴ . ویژگی های خدمات: ……………………………….. ۶

۵ . انواع مختلف خدمات: …………………………………… ۷

۶ . انواع راهبرد در فرآیندهای خدماتی: ………………………… ۹

۷ . شاخص های موفقیت در عملیات خدمات: ………… ۱۰

۸. تعریف خدمات ۵ مولفه اصلی: ……………………. ۱۰

۱۰. ارزش خدمات: …………………………………. ۱۳

۱۱. عدم تطابق خدمات از نگاه مشتریان و سازمان: ……………………….. ۱۳

۱۲. ارتباط مفهوم خدمات با مدیریت راهبردی: ……………………………….. ۱۴

۱۳. مفهوم خدمات به عنوان یک مزیت استراتژیک …………………………….. ۱۵

۱۴. تمرکز و عدم تمرکز در مدیریت عملیات خدمات: …………………….. ۱۶

۱۵ . دسته بندی مشتریان : ………………………… ۱۷

۱۶ . ارزش طول عمر مشتری: ……………………………… ۱۸

۱۷ . انواع مشتریان: …………………………………………….. ۱۹

۱۸ . تحلیل انواع مشتریان بر حسب نگرش و عملکرد: …. ۲۱

۱۹ . حفظ مشتری در خدمات: ……………………………………………… ۲۳

۲۰ . مدیریت ارتباط با مشتری: ……………………………………. ۲۴

۲۱ . مدیریت ارتباط با مشتری در کسب و کارهای B2B : …………….. 28

۲۲ . رضایت مشتری: ……………………………………… ۲۸

۲۳ . کیفیت خدمات و شکاف کیفیت خدمات: …………………. ۲۹

۲۴ . معایب دیدگاه انتظار ادراک در مورد کیفیت خدمات: – …………. ۳۰

۲۵ . اعتماد مشتریان: ………………………. ۳۱

۲۶ . انتظارات مشتری: ………………………………………………. ۳۲

۲۷ . مولفه های کیفیت خدمات و انتظارات مشتری : ………… ۳۳

۲۸ . ماتریس مولفه های کیفیت خدمات: ……………………………… ۳۵

۲۹ . ارزیابی رضایتمندی مشتریان : ……………………………………………………….. ۳۶

۳۰ . مدل سروکوال ارزیابی کیفیت خدمات: ……………………………………. ۳۷

۳۱ . شبکه تامین خدمات: ………………………………….. ۴۰

۳۲ . تفاوت بین زنجیره تامین و زنجیره ارزش: ………………………… ۴۱

۳۳. زنجیره ارزش: …………………………………………………… ۴۲

۳۴ . راهبرد رقابتی زنجیره تامین: ……………………………. ۴۳

۳۵ . الگوی کششی در مقابل فشاری در زنجیره تامین: …………………………. ۴۴

۳۶ . مدیریت تجربه مشتری: ………………………………………. ۴۵

۳۷. فرآیند های خدماتی جهت ایجاد تجربه مشتری: …………………………….. ۴۷

۳۸ . عوامل موثر بر تجربه مشتری: ……………………………………………… ۴۸

۳۹ . درک ماهیت فرآیندهای خدمات: ……………………………………………. ۴۹

۴۰. انواع فرآیند به لحاظ تنوع و ظرفیت : ……………………………………………….. ۵۰

۴۱ . مدیریت دانش مشتری و کیفیت خدمات: ………………………………………………………….. ۵۲

۴۲ . کیفیت خدمات داخلی و بازاریابی داخلی : ………………………………… ۵۳

۴۱ تکنیک اسکمپر مدل ارتقای رضایتمندی مشتریان با رویکرد خلاقیت: …………… ۵۵

۴۳. مدل فورنل: مدل اندازه گیری رضایت مشتری………………… ۵۸

۴۴ . محاسبه شاخص وفاداری NPS :……….59

دانلود خلاصه درس مدیریت عملیات خدمات دانشگاه تهران

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.