روانشناسی صنعتی و سازمانی با فرمت پاورپوینت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
589kb
فروشنده
تاریخ انتشار
۷ دی ۱۳۹۷
دسته بندی
تعداد بازدیدها
950 بازدید
5,900 تومان

روانشناسی صنعتی و سازمانی با فرمت پاورپوینت

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت روانشناسی صنعتی و سازمانی می باشد که در حجم ۵۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

بخشی از فایل پاورپوینت گسترۀ روانشناسی صنعتی و سازمانی:

بیشتر دوران عمر ما در کار سپری می شود.  آنچه که در کار اتفاق می افتد می تواند تاٌثیر عظیمی بر مردم داشته باشد. تمرکز روانشناسی صنعتی و سازمانی بر محل کار است. در واقع، روانشناسی صنعتی و سازمانی لنز دوربین عکاسی علم روانشناسی را بر جنبه ای اصلی از زندگی انسان، یعنی، کار او متمرکز کرده است. روانشناسان صنعتی و سازمانی با کاربرد اصول بر گرقته از  پژوهش، در افزایش بهزیستی و عملکرد مردم و سازمانهایی که آنان را استخدام می کنند یاری می رسانند. به طور کلی، اهداف روانشناسی صنعتی و سازمانی عبارتند از فهم و درک بهترو بهینه سازی اثربخشی، سلامت وبهزیستی افراد و سازمانها.

روانشناسان صنعتی و سازمانی متخصصانی هستند که بر اساس الگوی عالم- عامل به منظور درک و فهم مردم در سازمانها تربیت شده اند. این بدان معناست که آنان هم باید عالم باشند و هم باید علم خود را در عمل به کار گیرند. در این راستا، راسی (۲۰۰۸) معتقد است که روانشناسی صنعتی و سازمانی تنها هنگامی می تواند مساعدت کامل خود را به عمل آورد که علم وعمل را بهم در آمی زد.

تعاریف روانشناسی صنعتی و سازمانی

روانشناسی صنعتی و سازمانی شاخه ای از روانشناسی است که به مطالعۀ رفتار آدمی در محیط کار و به کاربرد اصول کلی روانشناسی به مسائل و مشکلات وابسته به کار می پردازد ( واندنباس، ۲۰۰۷).

روانشناسی صنعتی و سازمانی رشته ای است از پژوهش علمی و اقدام عملی که هدف آن بهبود بخشیدن به بهزیستی مردم از طریق فهم رفتار افراد و سازمان ها در محل کار؛  کمک به افراد در جهت دنبال کردن کار با معنا و پرمایه؛  و یاری رساندن به سازمانها در راستای مدیریت اثربخش منابع انسانی خود (کلاین، ۱۹۹۶) است.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.