فایل سنجش اضطراب کتابخانهای دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی
دانش پژوهان گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته کتابداری با عنوان سنجش اضطراب کتابخانهای دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه قم براساس مقیاس اضطراب کتابخانهای باستیک می باشد که با فرمت ورد با قابلیت ویرایش نگارش گردیده است.
چکیده:
هدف از انجام این تحقیق، تعیین و تشریح وضعیت اضطراب کتابخانهای دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه قم است. این پژوهش با استفاده از روش پیمایشی به بررسی وضعیت اضطراب کتابخانهای و معیارهای فرعی آن با توجه به جنسیت، مقطع تحصیلی و پایههای تحصیلی مختلف در دانشجویان مورد بررسی میپردازد. نمونه مور نظر تحقیق به روش تصادفی طبقهای انتخاب شده است که شامل ۳۰۰ نفر از دانشجویان زن و مرد دورههای روزانه و شبانه مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشکده ادبیات و علوم انسانی میباشد.
فایل سنجش اضطراب کتابخانهای دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی
برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده شده است که این پرسشنامه برگرفته از مقیاس اضطراب کتابخانهای باستیک میباشد و پس از ترجمه و ویرایش مقیاس، پایایی و روایی آن مورد آزمون قرار گرفته است. در راستای پاسخگویی به سوالات تحقیق، روشهای آماری تحلیل واریانس آزمون تی.T آزمون کای دو مورد استفاده قرار گرفت.
فهرست مطالب:
۱-۱- چکیده
فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۲– مقدمه
۱-۳- مساله
۱-۴- بیان مساله
۱-۵- موضوع
۱-۶- تعاریف مفهومی و عملیاتی
۱-۶-۱- اضطراب
۱-۶-۲- اضطراب کتابخانهای
۱-۶-۳- مقیاس اضطراب کتابخانهای باستیک
۱-۶-۴- سطوح اضطراب کتابخانهای
۱-۶-۵- معیارهای فرعی اضطراب کتابخانهای
۱-۶-۶- کتابخانه دانشکدهای
۱-۶-۷- دانشجویان دانشکده علوم انسانی
۱-۸- فرضیه
۱-۹- اهمیت پژوهش
۱-۱۰- اهداف پژوهش
۱-۱۰-۱- هدف کلی پژوهش
۱-۱۰-۲- اهداف فرعی پژوهش
۱-۱۱- پرسشهای اساسی پژوهش
۱-۱۲- فایده
۱-۱۳- متغیرهای پژوهش
۱-۱۴- روش تحقیق
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش
۲-۱- مبانی نظری پژوهش
۲-۱-۱- مقدمه
۲-۱-۲- مفهوم اضطراب عمومی
۲-۱-۲-۱- مقیاس ارزیابی اضطراب عمومی
۲-۱-۳- مفاهیم مرتبط با اضطراب
۲-۱-۳-۱- اضطراب اطلاعات
۲-۱-۳-۲- اضطراب رایانهای
۲-۱-۳-۲-۱- نگرشهای اضطراب
۲-۱-۳-۲-۲- جنسیت و اضطراب رایانهای
۲-۱-۳-۲-۳- مقیاسهای ارزیابی اضطراب راایانهای
۲-۱-۳-۳- اضطراب ریاضی
۲-۱-۳-۳-۱- مقیاسهای ارزیابی اضطراب ریاضی
۲-۱-۳-۴- اضطراب امتحان
۲ -۱-۳-۴-۱- مقیاسهای اضطراب امتحان
۲-۱-۳-۵- اضطراب کتابخانهای
۲-۱-۳-۵-۱- نظریه اضطراب کتابخانهای ملون
۲-۱-۳-۵-۲-عوامل مرتبط با اضطراب کتببخانهای
۲-۱-۳-۵-۳- ویژگیهای دانشجویان مضطرب کتابخانهای
۲-۱-۳-۵-۴- عوامل موثر در بروز اضطراب کتابخانهای
۲-۱-۳-۵-۵- مقیاس سنجش اضطراب کتابخانهای
۲-۱-۳-۵-۶- نمودار فرایند توسعه مقیاس اضطراب کتابخانهای
۲-۲- مروری بر پژوهشهای انجام شده
۲-۲-۱- پژوهشهای انجام شده در ایران
۲-۲-۲- پژوهشهای انجام شده در خارج کشور
فصل سوم: روش پژوهش و گردآوری اطلاعات
۳-۱- جامعه پژوهش
۳-۲- روش نمونهگیری
۳-۳- روش پژوهش
۳-۴- روش گردآوری اطلاعات
۳-۵- ابزارهای گردآوری اطلاعات
۳-۶- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
۳-۷- محدودیتهای پژوهش
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافتهها
۴-۱- مقدمه
۴-۲- یافتههای پژوهش
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱- مقدمه
۵-۲- بحث و نتیجه گیری
۵-۳- پیشنهادات
۶-۴- پیشنهاداتی برای پژوهشهای آینده
فهرست منابع و مآخذ
پیوست
چکیدهی انگلیسی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.