فایل پرسشنامه استاندارد یادگیری سازمانی چیوا و همکاران
نوع فایل
word
حجم فایل
18kb
فروشنده
تاریخ انتشار
۷ اسفند ۱۳۹۷
دسته بندی
تعداد بازدیدها
607 بازدید
5,900 تومان

فایل پرسشنامه استاندارد یادگیری سازمانی چیوا و همکاران

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پرسشنامه استاندارد یادگیری سازمانی چیوا و همکاران  ۲۰۰۷ می باشد که با فرمت ورد در ۳ صفحه تهیه و تنظیم گردیده است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، فایل دانلود پرسشنامه یادگیری سازمانی چیوا و همکاران ۲۰۰۷ را دریافت کنید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فایل پرسشنامه استاندارد یادگیری سازمانی چیوا و همکاران

آرگریس و شون (۱۹۷۸) یادگیری سازمانی را به عنوان فرایند کشف و اصلاح خطاها تعریف می­کند. رودریگز و همکاران(۲۰۰۳) نیز با توجه به نقش یادگیری در تغییر رفتار، یادگیری سازمانی را فرایند جمعی برای پشتیبانی و حمایت از تغییر رفتار سازمانی می­دانند. به باور تمپلتون و همکاران (۲۰۱۴) یادگیری سازمانی مجموعه­ای از اقدام های سازمانی مانند کسب دانش، توزیع اطلاعات، تفسیر اطلاعات و حافظه که به صورت آگاهانه و یا نا آگاهانه بر تحول مثبت سازمانی اثر می­گذارد، می­باشد.

تر سنگه معتقد است که تنها منبع مزیت رقابتی پایداردر بلند مدت برای سازمانها، یادگیری سریعتر نسبت به رقبا است و چنانچه سازمان به این امر نائل گردد، از سایر سازمانهای رقیب اثر بخش تر و کاراتر خواهد شد. یادگیری ازدیدگاه سازمانی زمانی اتفاق می‌افتد که اطلاعات، جمع آوری و به منظور تولید و گسترش حقایق جدید، تجزیه و تحلیل شوند، دیدگاه جدیدی را خلق کرده وآن را از طریق ارتباط، تدریس و گفتگو و تعامل به تمام سطوح سازمانی منتقل کند. و به عبارتی، یادگیری سازمانی به چگونگی وقوع یادگیری یا عنصر دانش در یک سازمان می‌پردازد.

این پرسشنامه یادگیری سازمانی دارای ۵ مولفه زیر می باشد:

۱- تجربه‌ اندوزی

۲- ریسک‌ پذیری

۳- تعامل با محیط خارجی

۴- گفتگو

۵- تصمیم‌گیری مشارکتی

مشخصات فایل:

تعداد گویه ها: ۱۴ عدد

نمره گذاری: دارد

مقیاس: دارد

روایی: دارد

پایایی: دارد

نوع فایل: Word

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.