فصل دوم کتاب مدیریت منابع انسانی پیوند استراتژی و عمل با فرمت ppt در ۳۹ اسلاید
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۲۱ آبان ۱۴۰۲
تعداد بازدیدها
110 بازدید
11,000 تومان

فصل دوم کتاب مدیریت منابع انسانی پیوند استراتژی و عمل با فرمت ppt 

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل دوم کتاب مدیریت منابع انسانی پیوند استراتژی و عمل مولف : گرگ ال.استوارت – کنت جی.بروان مترجم : سیدمحمد اعرابی – مرجان فیاضی می باشد که با فرمت ppt در ۳۹ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

پاورپوینت فصل دوم کتاب مدیریت منابع انسانی پیوند استراتژی و عمل:

پیش به سوی مدیریت استراتژیک منابع انسانی:

اهداف:

۱. فرآیند تدوین استراتژی را توضیح دهید.

۲. دو استراتژی اصلی کسب و کار را که سازمانها مورد استفاده قرار می دهند، توضیح دهید.

۳. رویکردهای عمومی و اقتضایی استراتژی منابع انسانی را توضیح و ویژگی های کلیدی استراتژی تعهد را مشخص کنید.

۴. چهار استراتژی اصلی منابع انسانی را توضیح دهید.

۵. توضیح دهید که چگونه استراتژی های منابع انسانی و استراتژی های رقابتی کسب و کار هماهنگ و همسو می شوند.

چگونه رویکرد استراتژیک به منابع انسانی می تواند وضعیت سازمان را بهبود بخشد؟

همانطور که در فصل ۱ بحث شد ،سودآوری یکی از مهمترین عوامل اثربخشی سازمان است. بسیاری از محققان، پژوهشگران و تحلیل گران بازار سهام زمان زیادی را صرف تحقیق درباره علل سودآورتر بودن برخی شرکت ها و سازمان ها کرده و میکنند.

نتیجه تحقیقات نشان می دهد که اصلی ترین عامل  سود آوری بلند مدت شرکت ها،انتخاب یک استراتژی روشن و بهتر از رقبا و داشتن کارکنانی کارآمد است که این استراتژی را به بهترین نحو به عمل تبدیل می سازند. شرکت هواپیمایی ساوت وست نمونه بسیار خوبی است.

استراتژی اصلی شرکت: پایین ترین قیمت بلیط و حداقل ساختار هزینه.

جهت گیری یک شرکت است که مشخص می کند فرآیند گزینش، جذب، آموزش و جبران خدمت کارکنان چگونه باشد.

این فعالیت ها محیطی را ایجاد می کنند که در آن، مهارت و استعدادهای لازم برای توجه به نیاز مشتری رشد می یابد. بنابراین می توان گفت، سازمانهایی که دارای استراتژی روشن برای تامین خواسته های مشتریان هستند و سایر فعالیت های منابع انسانی خود را با این استراتژی هماهنگ می سازند، موفق تر از دیگران عمل می کنند.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.