فصل چهارم کتاب آموزش و پرورش ابتدایی‌ دوره اول و دوم متوسطه احمد صافی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۶ تیر ۱۳۹۹
دسته بندی
تعداد بازدیدها
605 بازدید
6,900 تومان

فصل چهارم کتاب آموزش و پرورش ابتدایی‌ دوره اول و دوم متوسطه احمد صافی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل چهارم کتاب آموزش و پرورش ابتدایی‌ ، دوره اول و دوم متوسطه احمد صافی‌ می باشد که در ۲۹ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست:

تعریف آموزش و پرورش دوره ابتدایی

اهمیت آموزش و پرورش دوره ابتدایی

دلایل ضرورت ایجاد آموزش همگانی و توجه به آموزش ابتدایی در ایران

ویژگی های دانش آموزان دوره ابتدایی

تاریخچه ظهور و تکوین دوره ابتدایی

در ایران مهم ترین سازمانها عبارت بود از

مدت تحصیل در دوره ابتدایی در بعضی از کشورهای جهان و ایران

اهداف دوره ابتدایی

الف ) اهداف شناختی

ب ) اهداف عاطفی

ج ) اهداف روانی – حرکتی

اهداف پایه های دوم تا پنجم دوره ابتدایی

الف ) اهداف شناختی

ب ) اهداف عاطفی

ج ) اهداف روانی – حرکتی

اهداف دوره ابتدایی مصوب ۱۳۷۹

اهداف اعتقادی

اهداف اخلاقی

اهداف علمی و آموزشی

اهداف فرهنگی هنری

اهداف اجتماعی

اهداف زیستی

اهداف سیاسی

اهداف اقتصادی

فصل چهارم کتاب آموزش و پرورش ابتدایی‌ دوره اول و دوم متوسطه احمد صافی

محتوای اسلاید ۳

اهمیت آموزش و پرورش دوره ابتدایی

مهم ترین دوره تحصیلی در تمام نظامهای آموزش و پرورش جهان، دوره ابتدایی است؛ زیرا شکل گیری شخصیت و رشد همه جانبه فرد در این دوره، بیشتر انجام می گیرد.
دوره ابتدایی، در رشد مفاهیم و معانی اموری که کودک در زندگی روزمره با آنها مواجه است، نقش مهمی بر عهده دارد. این دوره تداوم بخش تکوین شناختی، زیستی و اجتماعی کودک که در خانواده پی ریزی شده است؛ می باشد.
همچنین دوره ای است که در آن فرصت و موقعیت مناسبی برای تحصیل، تربیت و یادگیری شیوه ارتباط صحیح با دیگران برای کودک فراهم می گردد و استعدادهای هر کودک به تدریج شکوفا می شود.

محتوای اسلاید ۱۰

تاریخچه ظهور و تکوین دوره ابتدایی

مطالعه تاریخ آموزش و پرورش و سوابق تعلیم و تربیت آدمی، نشان می دهد که به علت ناچیز بودن مجموعه میراث اجتماعی و ساده بودن ارتباطات انسانی، آموزش و پرورش به وسیله خانواده ها و بیشتر به طور غیر عمدی انجام می گرفته است.

با گسترش دامنه دانش ها و مهارتهای بشر، توسعه فرهنگ و تمدن، افزایش جمعیت و تراکم نفوس در شهرها، کم کم دخالت آگاهانه در جریان انتقال فرهنگ و تمدن به کودکان و نوجوانان ضروری شمرده شد و ضمن توجه به تربیت غیر عمدی، تربیت عمدی نیز اجرا شد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.