پاورپوینت جامع و کامل سیستم تضمین کیفیت پیمانکاران
نوع فایل
ppt
حجم فایل
5mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۲۶ اسفند ۱۳۹۷
دسته بندی
تعداد بازدیدها
797 بازدید
5,900 تومان

پاورپوینت جامع و کامل سیستم تضمین کیفیت پیمانکاران

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت سیستم تضمین کیفیت پیمانکاران می باشد که با فرمت ppt در ۱۴۰ اسلاید تهیه و تدوین گردیده است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت سیستم تضمین کیفیت پیمانکاران متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم 

محتوای اسلاید ۴

سیستم تضمین کیفیت پیمانکاران

فاز اول: ارزیابی قابلیت پیمانکاران

فاز دوم: کنترل فرآیند تکوین محصول

فاز سوم: فرایند تایید قطعه

فاز چهارم: ممیزی دوره ای و گواهی کیفیت محصول

فاز پنجم: سنجش عملکرد

فاز ششم: بهبود مستمر

محتوای اسلاید ۶۹

لیست Survey plan

فصل اول: معرفی سازنده و قطعه (Introduction page of Supplier and product)

فصل دوم: فهرست محتویات Survey Plan : (Summary content of survey plan)

فصل سوم: لیست تغییرات Survey Plan : (Survey Plan modification list)

فصل چهارم: گواهینامه ISO TS: (ISO TS 16949 certificate)

فصل پنجم: تعهدنامه مواد ممنوعه (Certificate for forbidden material regulation)

فصل ششم: لیست افراد مرتبط با پروژه (List of correspondents)

فصل هفتم: نقشه ها (Drawings)

فصل هشتم: لیست تجهیزات تولید (List of production means)

فصل نهم: لیست تجهیزات کنترلی (List of  control gauges)

فصل دهم: لیست مواد اولیه و قطعات نیمه ساخته (List of row materials and sub-components)

uفصل یازدهم: چیدمان فرآیند (Process lay-out)

فصل دوازدهم: چیدمان جریان محصول (Lay-out and Product flow)

فصل سیزدهم: نمودار جریان فرآیند (Flow Process Chart – FPC)

فصل چهاردهم: نمودار فرآیند تولید (Operation Process Chart – OPC)

محتوای اسلاید ۱۴۰

و در نهای :

بهبود مستمر عملکرد می بایست در سازمان پیمانکار تبدیل به یک فرهنگ شده و در همه شئون فعالیت ها و رفتار سازمان ریشه دوانیده باشد. پیمانکار می بایست برنامه عمل مشخصی برای بهبود مستمر محصولات و خدماتی که به ویژه در گذشته مشکل داشته است (برگشتی و ابراز عدم رضایت ها ) تهیه و اجرا نماید. پیمانکار می بایست فرصت های بهبود کیفیت و بهره وری را شناسایی کرده و پروژه های بهبود مقتضی را تعریف و برنامه ریزی کرده و به اجرا گذارد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.