روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۲۷ دی ۱۴۰۰
دسته بندی
تعداد بازدیدها
371 بازدید
20,000 تومان 12,000 تومان٪40 تخفیف

پاورپوینت جامع کتاب مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز در ۱۶۲ اسلاید قابل ویرایش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل تجامع ترین پاورپوینت کتاب مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز مترجمان علی پارسائیان‌، محمد اعرابی‌ با فرمت ppt در ۱۶۲ اسلاید قابل ویرایش می باشد.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست فصول پاورپوینت جامع کتاب مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز:

پیش درآمدی بر رفتار سازمانی
رفتار سازمانی در سطح جهانی

مبانی رفتار فرد
مفاهیم اصلی انگیزش
انگیزش از مفاهیم تا کاربرد
تصمیم گیری فردی
مبانی رفتار گروه
شناخت تیم
ارتباطات
رهبری
قدرت و سیاست
تعارض و مذاکره
ساختار سازمانی
طرح ریزی شغل
عملکرد و سیستم پاداش
فرهنگ سازمانی
تغییر و بهبود سازمانی

بخشی از متن پاورپوینت جامع کتاب مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز :

فصل ۱: پیش درآمدی بر رفتار سازمانی

تعریف رفتار سازمانی:

در مرحله عمل مطالعه افراد انسانی را مطالعه رفتار سازمانی می نامند. رفتار سازمانی عبارت است از مطالعه منظم (سیستماتیک) عملیات، اقدامات، کارها و نگرش های افرادی که سازمان را تشکیل می دهند. در رشته رفتار سازمانی مطالعه منظم جایگزین قضاوت مشهودی می شود، یعنی مدارک و شواهد علمی که در شرایط کنترل شده جمع آوری می شود، به شیوه ای معقول مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرد و در رابطه با هر

معلولی در پی علت بر می آید. در رابطه با عملکرد فرد نیز سه عامل نقش اساسی دارند: تولید (بهره وری)، غیبت و جابجایی کارکنان. مدیران به کیفیت و کمیت تولید کارکنان توجه دارند، حال آن که غیبت و جابجایی کارکنان بر بازده و تولید آنان اثر معکوس دارد. جابجایی کارکنان موجب افزایش هزینه ها می شود و سازمان همواره با افرادی کم تجربه کار می کند. مدیران به سه علت به رضایت شغلی کارکنان توجه دارند:

(۱می توان بین رضایت شغلی فرد و تولید یا بهره وری یک رابطه مستقیم مشاهده کرد.

(۲رضایت شغلی فرد با میزان غیبت و جابجایی او رابطه معکوس دارد.

(۳مدیران در برابر کارکنان احساس مسئولیت انسانی می کنند. واژه سازمان در آخرین بخش تعریف نشان می دهد که رفتار سازمانی، رفتار فرد یا گروه را در رابطه با کار مورد توجه قرار می دهد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.