دانلود پاورپوینت روابط عمومی ورزشی ۳ در ۹۶ اسلاید که قابل ویرایش هم می باشد.
فصل ۹
ارتباطات در مواقع بحرانی
فصل ۱۰
شیوه های تماس مستقیم
فصل ۱۱
تدارک و حمایت ازبرنامه های خیریه
فصل ۱۲
کاربرد اینترنت در روابط عمومی ورزشی
فصل ۱۳
ارتباط با مخاطبین درون سازمانی
فصل ۱۴
ارتباط با مخاطبین برون سازمانی
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت روابط عمومی ورزشی ۳ ،چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۳
روابط عمومی و بحران
دو دسته روابط عمومی
.۱آنهایی که با بحران رو برو نشده و مطمئناً روبرو خواهند شد
.۲آنهایی که با بحران روبرو شدهاند و احتمالاً دوباره نیز روبرو خواهند شد.
شرایط بحرانی همیشه در ورزش وجود دارد
سازمان های ورزشی نسبت به بسیاری از بحرانها آسیب پذیر هستند
حتی جامعترین طرحهای مدیریت و کنترل خطر قادر به مقاومت در برابر همه بحرانهای احتمالی نیست.
لزوم آمادگی رویارویی با بحران :
.۱توجه به راه هایی برای پیش بینی بحرانهای احتمالی
.۲ طراحی برنامه های مواجه با بحران
.۳ اقدامات لازم بعد از بحران
محتوای اسلاید ۲۷
روشهایی برای نگارش متن سخنرانی موثر
سخنرانیها :معمولا شامل ۳ جزء اصلی مقدمه، بدنه اصلی و نتیجهگیری
مقدمه بهترین فرصت سخنران به منظور جلب توجه مخاطب میباشد. مقدمه باید مقدمات مطالب بدنه اصلی سخنرانی را فراهم کند.
شیوههای متداول برای آغاز سخنرانی شامل داستان های بامزه، داستان های شخصی، سوالات جالب و جملات زیبا میباشد.
در بدنه موضوع اصلی باید به طور کامل شرح و بسط پیدا کند. سخنران و مخاطبین باید بدانند کجا میروند (پیام اصلی) و چگونه باید به آنجا برسند (تشکیل بدنه اصلی).
نویسنده باید در مورد اینکه چه وقت سخنرانی به پایان میرسد نیز آگاه باشد. چنانچه سخنران از مخاطبین میخواهد کاری انجام دهند باید در نتیجهگیری مشخص شود.
محتوای اسلاید ۳۷
مزایای برنامههای خیریه
.۱نمایش مسوولیت اجتماعی
.۲ بهبود تصویر ذهنی
.۳ بهبود جامعه
.۴ تماس با مخاطبین گوناگون
.۵ رشد بازیها
.۶ کسب منافع مالیاتی
.۷ ایجاد درآمد
محتوای اسلاید ۵۵
اینترنت و سازمان های ورزشی
.۱قابلیت دسترسی بالا به وب و افزایش حجم مخاطبین مختلف
.۲آسان تر کردن امکان دسترسی به اطلاعات سازمانی با وب سایت ها
.۳امکان فروش اینترنتی
.۴توانایی پوشش موضوعات به شکل های مختلف فراتر از متن و به همراه صدا، تصویر، گرافیک و انیمیشن
.۵امکان خرید بلیت و انتخاب صندلی دلخواه در بهترین نقطه دید
.۶دوربین های وب( وب کم ها) می توانند امکان تماشای آخرین وضعیت استادیوم ها را برای بازدیدکنندگان فراهم کنند.
.۷پخش زنده صوتی و تصویری بسیاری از بازی ها
.۸فرصت برگزاری جلسات و مذاکره از طریق چت روم و وبکنفرانس
محتوای اسلاید ۸۹
مدیریت روابط حامی مالی یا اسپانسر
حامیان مالی= منبع مالی مهمی برای سازمانها و رویداد های ورزشی
گاهی عامل بشردوستی، محرک برخی از اسپانسرها با هدف تجاری است
اسپانسرها با انتظار بازگشت سرمایه و سود وارد این توافقات می شوند.
روابط اسپانسرها دارای شرایط و مشخصات مشابهی، چون حقوق مشتری، رضایتمندی، خدمات و حفظ مشتری است.
جمعآوری دادهها و اطلاعات درباره اسپانسرها برای:
.۱ ایجاد روابط طولانی مدت و سازنده
.۲ آگاهی و اطلاع از منافعی که جستجو می کنند
.۳آگاهی از این که چه موقع برای ارایه پیشنهاد مناسب است
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.