روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۷ آذر ۱۴۰۰
دسته بندی
تعداد بازدیدها
515 بازدید
8,000 تومان 5,900 تومان٪26 تخفیف

پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب مقدمات مدیریت آموزشی‌ علی علاقه‌ بند

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل سیزدهم: نواندیشی در مدیریت آموزشی از کتاب مقدمات مدیریت آموزشی‌ تالیف علی علاقه‌ بند با فرمت ppt در ۲۹ اسلاید قابل ویرایش می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

کتاب مقدمات مدیریت آموزشی دکتر علی علاقه بند یکی از منابع درسی کامل برای مدیریت آموزشی و مناسب دانشجویان رشته های روان شناسی و علوم تربیتی است.کتاب مقدمات مدیریت آموزشی نوشته علی علاقه بند با هدف زمینه سازی برای شناخت علمی مدیریت و رهبری در آموزش و پرورش، تفکر در مسائل آن و پی بردن به اهمیت کاربرد مفاهیم، اصول، نظریه‌ها و یافته‌های علمی در مدیریت آموزشی تهیه شده است.

پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب مقدمات مدیریت آموزشی‌ تالیف علی علاقه‌ بند

خود گردانی ( مدیریت مدرسه محور ):

بر اثر تمرکز زدایی قابل ملاحظه و پایدار در نظام آموزشی ، و انتقال اختیار و اقتدار تصمیم گیری به مدرسه پدید می آید .

خود گردانی بیشتر جنبه اداری دارد .تصمیم گیری در زمینه تخصیص امور به کار و در چهارچوب خط مشی ها ورهنمود ها عاملی یا استانی یا منطقه ای در سطح مدرسه صورت میگیرد.

منابع و تصمیم های مربوط :

۱- دانش
2- قدرت
3- تکنولوژی
4- نیروی انسانی
5- مواد
6- زمان

عوامل موثر در ایجاد خودگردانی :

۱- روش تخصیص منابع

۲- تحقق درباره ی اثر بخشی مدرسه

۳- تاثیر تحقیقات رشته های دیگر

۴- رفاه ملی

پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب مقدمات مدیریت آموزشی‌ تالیف علی علاقه‌ بند

۱) روش تخصیص منابع :

همه کودکان لازم التعلیم به مدرسه دسترسی داشته باشند.
برخورداری از مجموعه منابع تخصیص یافته به آموزش و پرورش برای همه کودکان عادلانه و برابر باشند.
هر دانش آموز به منابع خاصی دسترسی یابد .
هر دانش آموز به عنوان یک فرد انسانی ارزش خاصی یافته .

تحقق درباره ی اثر بخشی مدرسه

هدف های خاص خود را محقق سازد .
رهبری مدیریت و جّو مدرسه.
ایجاد الگوهای جدید در سطح مدرسه.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.