گزارش کارورزی ۴ رشته دبیری ریاضی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۹ خرداد ۱۳۹۸
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1334 بازدید
5,900 تومان

گزارش کارورزی ۴ رشته دبیری ریاضی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل گزارش کارورزی ۴ رشته دبیری ریاضی با فرمت پی دی اف در ۴۰ صفحه می باشد که پس از پرداخت آنلاین، میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست گزارش کارورزی ۴ رشته دبیری ریاضی :

مقدمه

فصل اول: فرایند درس پژوهی

۱- تعیین هدف

۲- طراحی واحد یادگیری

الف) طراحی نقشه ذهنی

ب) استخراج ایده کلیدی

ج) شایستگی مورد انتظار

د) طراحی ملاک های شایستگی و سطوح هریک از آنها

ن) تعیین تکلیف عملکردی

و )طرح پرسش اساسی

۵) طراحی تکلیف یادگیری

ی) فرم ب/۱ و با گزارش جلسات بحث و گفت و گو در گروه درس پژوه

۳- اجرای واحد یادگیری

الف) تولید مواد آموزشی مورد نیاز برای اجرای واحد یادگیری

ب) هدایت فرایند یادگیری

۴ ارزیابی از شایستگی های کسب شده توسط دانش آموزان

۵- تأمل و بازنگری

فصل دوم: روایت من از کارورزی ۴

۱- روایت فرآیند درس پژوهی و توسعه حرفه ای

۲ کدگذاری و استخراج مضامین

۳- تحلیل و تفسیر یافته ها

منابع

مقدمه

درس پژوهی رویکردی برای توسعه حرفه ای است که طی آن معلمان با یکدیگر در جهت تدوین طرح درس، اجرا، مشاهده و تحلیل نتایج آن در جهت بهبود یادگیری دانش آموزان همکاری و مشارکت می نمایند. درس پژوهی بک نهرین توسعه حرفه ای می باشد که معلمان در آن تشریک مساعی و همکاری می کنند تا یک طرح درسی را تهیه و اجرا نموده و درس را به منظور جمع آوری داده های مربوط به یادگیری دانش آموزان مشاهده نموده و این مشاهدات را در جهت بهبود و اصلاح درس خود بکار گیرند.

درس پژوهی الگویی برای بهسازی توانایی حرفه ای معلمان و روشی برای تولید دانش حرفه ای در مدرسه است و به معلمان فرصت می دهد تا روابط خود را با یکدیگر و با دانش آموزان بهبود ببخشند و به همکاری با پژوهشگران آموزشی برای حمایت سیستماتیک از تفکر انتقادی، بازبینی و باز اندیشی در اندیشه و عمل آموزشی تشویق شوند. این مدل پژوهش در کلاس درس عملا بر چرخه ی یادگیری گروهی، کیفی، مشارکتی و مداوم کارگزاران آموزشی شامل مراحل پنج گانه ( تبیین مسئله، طراحی، عمل، بازاندیشی و یادگیری ) استوار است.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.