دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل جزوه درس برنامه سازی پیشرفته ویرایش جدید ( سال ۹۹ ) بهمراه چند پروژه و حل تمرین های سری ۱ تا ۴ می باشد که با فرمت pdf و ppt با کیفیت عالی تهیه و تدوین گردیده است.
بخشی از متن پاورپوینت:
فهرست مطالب
فصل اول : مقدمات زبان C++
فصل دوم : ساختار های تصمیم گیری و تکرار
فصل سوم : سایر ساختار های تکرار
فصل چهارم : اعداد تصادفی
فصل پنجم : آرایه ها
فصل ششم : توابع
فصل هفتم : ساختارها و اشاره گرها
فصل هشتم : برنامه نویسی شی گرا
فهرست مطالب فصل اول
.۱تاریخچه مختصر
.۲قانون نامگذاری شناسه ها
.۳متغیر ها
.۴اعلان متغیر
.۵تخصیص مقادیر به متغیر
.۶داده های از نوع کرکتر
.۷کرکتر های مخصوص
.۸رشته ها
.۹نمایش مقادیر داده ها
.۱۰دریافت مقادیر
.۱۱عملگر انتساب
.۱۲عملگر های محاسباتی
.۱۳عملگرهای افزایش و کاهش
.۱۴عملگر sizeof
.۱۵عملگرهای جایگزینی محاسباتی
.۱۶اولویت عملگرها
.۱۷توضیحات (Comments)
.۱۸توابع کتابخانه
.۱۹برنامه در C++
تاریخچه مختصر C++
این زبان در اوائل دهه ۱۹۸۰ توسط Bjarne stroustrup در آزمایشگاه بل طراحی شده. این زبان عملاً توسعه یافته زبان برنامه نویسی C می باشد که امکان نوشتن برنامههای ساخت یافته شئ گرا را میدهد.
قانون نامگذاری شناسهها
(۱حروف کوچک و بزرگ در نامگذاری شناسهها متفاوت میباشند.
بنابراین Xy ، XY ، xY ، xy چهار شناسه متفاوت از نظر C++ میباشد.
۲) در نامگذاری شناسهها از حروف الفباء، ارقام وزیر خط (underscore) استفاده میشود و حداکثر طول شناسه ۳۱ میباشد و شناسه بایستی با یک رقم شروع نگردد.
۳) برای نامگذاری شناسهها از کلمات کلیدی نبایستی استفاده نمود. در زیر بعضی از کلمات کلیدی داده شده است.
متغیرها
متغیر، مکانی در حافظه اصلی کامپیوتر میباشد که در آنجا یک مقدار را میتوان ذخیره و در برنامه از آن استفاده نمود. قانون نامگذاری متغیرها همان قانون نامگذاری شناسهها میباشد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.