دانلود پاورپوینت مدیریت شهرت (شهرت ، عوامل موثر بر مدیریت )
نوع فایل
PPT
حجم فایل
16MB
فروشنده
تاریخ انتشار
۲۹ تیر ۱۴۰۴
تعداد بازدیدها
4 بازدید
30,000 تومان 19,800 تومان٪34 تخفیف

دانلود پاورپوینت مدیریت شهرت (شهرت ، عوامل موثر بر مدیریت )

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل دانلود پاورپوینت مدیریت شهرت (شهرت ، عوامل موثر بر مدیریت ) می باشد که با فرمت ppt در ۶۷ اسلاید غیر قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

دانلود پاورپوینت مدیریت شهرت

از دیرباز تا‌کنون‌، به ویژه در دهه‌ی اخیر، گرایش فزاینده‌ای برای تعریف و ارزیابی شهرت سازمانی در حوزه‌ی بازرگانی و در محیط‌های دانشگاهی وجود داشته است. بطور بالقوه، عدم اطمینان سرمایه‌گذاران‌، تحلیلگران‌، مشتریان و دیگر ذینفعان‌، برای ماندگاری یک فعالیت تجاری در بلند‌مدت بسیار مخرب است؛ این موضوع، نشان‌دهنده‌ی اهمیت شناخت و مدیریت مناسب این ثروت غیر ملموس است.

شهرت سازمانی‌، برداشتی است که ذینفعان یک سازمان از آن دارند. شهرت یک سازمان می‌تواند به آن، برای دست یافتن به اعتماد و اعتبار در جامعه کمک کند، که این مسئله به نوبه‌ی خود به سازمان برای رسیدن به مقاصد و اهدافش یاری می‌رساند. نقش سازمانها در جامعه با گذشت زمان تکامل پیدا کرده است‌، از تمرکز عمده بر صرفاً کسب سود برای ذینفعان، تا رویکردی با لحاظ کردن ذینفعان و جامعه‌ با تمرکز بر مسئولیت اجتماعی سازمانی.

این گسترش دامنه‌ی مسئولیت‌ها، یک شهرت چند بُعدی را به دنبال خواهد داشت و ورود به عصر جهانی شدن نیز کار سازمانها را برای مدیریت بدون توجه به محیط پیرامون دشوارتر کرده است. حریم خصوصی محدود‌تر و مسئولیت فزاینده‌، لزوم اتخاذ یک راهبرد کنش‌گرایانه‌تر از سوی سازمانها برای جلوگیری از آسیب به وجهه و شهرتشان را به وجود آورده است . برخورداری از یک شهرت پایدار در میان تمامی ذینفعان‌، موضوعی است که همه‌ی برند‌ها باید به آن توجه کنند‌، زیرا این مسئله به سازمان در مواجه شدن با محیط‌های تنش‌زا کمک می‌کند‌؛ در زمان رویارویی با بحران، منبعی مهم برای دلگرمی است‌؛ می‌تواند یک مزیت رقابتی محسوب شود و به سازمان امکان جذب بهترین کارکنان را بدهد و وفاداری آنها تضمین کن.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.