درس مبانی سازمان و مدیریت با عنوان انواع بازاریابی و تاثیر آن در کسب و کار ppt
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۷ مرداد ۱۴۰۴
تعداد بازدیدها
7 بازدید
30,000 تومان 19,800 تومان٪34 تخفیف

درس مبانی سازمان و مدیریت با عنوان انواع بازاریابی و تاثیر آن در کسب و کار ppt

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت ارائه درس مبانی سازمان و مدیریت با عنوان انواع بازاریابی و تاثیر آن در کسب و کار می باشد که با فرمت ppt در ۳۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست و عناوین پاورپوینت درس مبانی سازمان و مدیریت با عنوان انواع بازاریابی و تاثیر آن در کسب و کار :

تعریف بازاریابی

اهمیت بازاریابی در کسب و کار

عناصر اصلی بازاریابی

عناصر اصلی بازاریابی – برنامه ریزی

عناصر اصلی بازاریابی – مخاطب هدف

عناصر اصلی بازاریابی – محصول

عناصر اصلی بازاریابی – قیمت

ویژگی‌های مهم برای تعیین اهداف بازاریابی

اهداف بازاریابی

انواع بازاریابی

بازاریابی سنتی (Traditional Marketing)

بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing)

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing)

بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)

اس ام اس مارکتینگ (SMS Marketing)

بازاریابی ویدئویی (Video Marketing)

نکات مهم در انتخاب بهترین روش بازاریابی

مراحل تدوین استراتژی بازاریابی

بودجه‌ی خودتان را مشخص کنید

بازار خودتان را بشناسید (تحقیق)

اهداف و انتظارات خود را مشخص کنید

بدانید کدام بخش بازار را می‌خواهید!

حالا نوبت تجزیه‌وتحلیل رقبا است

نحوه‌ی اجرای استراتژی را مستند کنید!

ضرورت استفاده از بازاریابی

سوالات این مبحث

بخشی از متن:

محتوای اسلاید ۲

تعریف بازاریابی

بازاریابی فرایندی است که در آن کسب‌ و کارها به دنبال شناسایی نیازها و خواسته‌های مشتریان هستند و با ایجاد محصولات یا خدماتی که این نیازها را برطرف می‌کنند، ارزش ایجاد می‌کنند. سپس با استفاده از ابزارهای مختلف ارتباطی، این ارزش را به مشتریان منتقل می‌کنند تا آنها را به خرید ترغیب کنند. بازاریابی یک فرایند پویا و در حال تغییر است. کسب‌ و کارها باید به طور مداوم خود را با تغییرات بازار و رفتار مشتریان تطبیق دهند تا بتوانند موفق باشند.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.