دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر پاورپوینت ارائه ی درس : مدیریت و تشکیلات کارگاهی با موضوع: مدیریت برنامه ریزی و کنترل پروژه می باشد که با فرمت ppt در ۲۴ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.
پاورپوینت ارائه ی درس مدیریت و تشکیلات کارگاهی
مدیریت، برنامهریزی و کنترل پروژه:
۱ مدیریت پروژه:
مدیریت پروژه بهکارگیری دانش، مهارتها، ابزار و تکنیکهای لازم در اداره جریان اجرای فعالیتها، بهمنظور رفع نیازها و انتظارات متولیان از اجرای پروژه است.
مدیریت پروژه در اجرای این مهم از دو بازوی قدرتمند برنامهریزی و کنترل، بهره میگیرد.
۲ برنامهریزی:
فرآیند برنامهریزی، تعیین توالی و توازی فعالیتهای لازم برای اجرای یک پروژه، با درنظر گرفتن زمان مورد نیاز برای اجرای هر فعالیت و کیفیت تعیین شده برای آن فعالیت است.
در واقع، نخستین گام در تهیه برنامه، شناخت کامل فعالیتها و درک اقتصادیترین حالت در تنظیم سه عامل زمان، هزینه و کیفیت است.
۳ کنترل پروژه:
فرآیندی است در جهت حفظ مسیر پروژه برای دستیابی به یک تعادل اقتصادی موجه بین سه عامل زمان، هزینه و کیفیت در حین اجرای پروژه، که از ابزار و تکنیکهای خاص خود در انجام این مهم کمک میگیرد. در واقع کنترل اجرای دقیق و کامل برنامه تدوین شده برای پروژه است، بهطوری که هنگام خروج از برنامه، بتوان با تشخیص علل و طرح اقتصادیترین فعالیتها، پروژه را به نزدیکترین حالت ممکن در مسیر اولیه و اصلی خود بازگرداند. کنترل پروژه در این راه از سه عامل زیر بهره میگیرد:
تعیین وضعیت واقعی پروژه مقایسه وضعیت واقعی با برنامه در نظر گرفتن اقدام اصلاحی.
یادآوری: منظور از عامل هزینه، هزینهای است که صرف تهیه منابع (نیروی انسانی، تجهیزات، مواد اولیه و مصالح) میشود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.