روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
635kb
فروشنده
تاریخ انتشار
۱۶ مرداد ۱۴۰۰
دسته بندی
تعداد بازدیدها
341 بازدید
5,500 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی، محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت ارائه درس جرم شناسی ویرایش سال ۱۴۰۰ با موضوع رﺳﺎﻧﻪ و ﺟﺮم از ﻣﻨﻈﺮ ﺟﺮم ﺷﻨﺎسی ﻓﺮهنگی می باشد که با فرمت ppt در ۱۵ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن پاورپوینت رﺳﺎﻧﻪ و ﺟﺮم از ﻣﻨﻈﺮ ﺟﺮم ﺷﻨﺎسی ﻓﺮهنگی :

محتوای اسلاید ۲

ﭼﻜﻴﺪه

ﺟﺮمﺷﻨﺎﺳﻲ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ ﺑﻪﻋﻨﻮان ﮔﺮاﻳﺸﻲ ﻧﻮﺧﺎﺳﺘﻪ در ﺟﺮمﺷﻨﺎﺳـﻲ، ﺟﺎﻣﻌـﻪﺷﻨﺎﺳـﻲ و ﻋـﺪاﻟﺖ ﻛﻴﻔـﺮى، ﺗﻘـﺎرن ﻓﺮﻫﻨﮓ و ﻓﺮآﻳﻨﺪﻫﺎى ﻛﻴﻔﺮى را در زﻧﺪﮔﻲ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﻣﻌﺎﺻﺮ ﺑﺮرﺳﻲ ﻣﻲﻛﻨﺪ. ﺑﺨﺸﻲ از ﻣﻌﻨﺎى ﻓﺮﻫﻨﮓ از ﻣﻨﻈـﺮ اﻳﻦ ﺟﺮمﺷﻨﺎﺳﻲ درﻛﻨﺎر ﭘﺮداﺧﺘﻦ ﺑﻪ ﺧﺮدهﻓﺮﻫﻨﮓﻫﺎى ﻣﺠﺮﻣﺎﻧﻪ، ﻣﻌﻄﻮف اﺳﺖ ﺑﻪ ﭘﻮﻳﺎﻳﻲ رﺳﺎﻧﻪﻫـﺎى ﺟﻤﻌـﻲ. اﻳﻦ ﮔﺮاﻳﺶ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از دﻳﺪﮔﺎهﻫﺎىِ ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ، ﻧﻈﺮﻳﻪ ﭘﺴﺖﻣﺪرﻧﻴﺴﻢ و دﻳﺪﮔﺎهﻫﺎى ﺟﺎﻣﻌـﻪﺷـﻨﺎﺧﺘﻲ ﻫﻤﺎﻧﻨﺪ ﺳﻨّﺖ ﺗﻌﺎﻣﻞﮔﺮا و ﻧﻴﺰروشِ ﻣﻄﺎﻟﻌﺎﺗﻲ ﺗﺤﻠﻴﻞ ﻣﺤﺘﻮاى ﻣﺘﻮن رﺳﺎﻧﻪاى و ﻫﻢﭼﻨﻴﻦ ﺑﺎ ﺑﻬﺮهﮔﻴﺮى از ﻣﻌﻨﺎ، ﻧﻤﺎد و ﺗﺼﻮﻳﺮ ﺑﻪ ﺑﺮرﺳﻲ ﺗﻌﺎﻣﻞ ﻣﻴﺎن ﺟﺮم و رﺳﺎﻧﻪ ﻣﻲﭘـﺮدازد.

ﺟـﺮمﺷﻨﺎﺳـﻲ ﻓﺮﻫﻨﮕـﻲ در اﻳـﻦ ﻣﺴـﻴﺮ، ﻧﻘـﺶ رﺳﺎﻧﻪﻫﺎى ﺟﻤﻌﻲ در ﺗﻮﻟﻴﺪ ﺗﺮسﻫﺎى اﺧﻼﻗﻲ از ﺟﺮم و ﻧﻴﺰ ﮔﺴﺘﺮش روﻳﻜﺮدﻫـﺎى ﻋـﻮامﮔﺮاﻳﺎﻧـﻪ ﻛﻴﻔـﺮى را ﺑـﺎ ﻟﺤﺎظ ﻣﻔﺎﻫﻴﻤﻲ ﭼﻮن ﻛﺎرﻓﺮﻣﺎﻳﺎن اﺧﻼﻗﻲ و ﻫﮋﻣﻮﻧﻲﻫﺎى ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ ﺑﺮرﺳﻲ ﻧﻤﻮده و ﻧﻴﺰ ﺑﻪ آﺳﻴﺐﺷﻨﺎﺳﻲ ﻧﻘﺶ و ﺗﺄﺛﻴﺮ اﻧﻮاع رﺳﺎﻧﻪﻫﺎ در وﻗﻮع ﺟﺮم از ﻃﺮﻳﻖ ﻣﻜﺎﻧﻴﺴﻢ آﻣﻮزش و اﻟﮕﻮﭘﺬﻳﺮى و ﻧﻴﺰ ﺗﺤﺖ ﺗﺄﺛﻴﺮ ﺟﺮﻳﺎن ﺳﺮﻣﺎﻳﻪدارى ﻣﻲﭘﺮدازد. اﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﻛﻪ ﺑﺎ روش ﺗﻮﺻﻴﻔﻲ- ﺗﺤﻠﻴﻠﻲ ﺗﻬﻴﻪﺷﺪه، ﺑﻪ دﻧﺒﺎل ﭘﺎﺳﺦﮔﻮﻳﻲ ﺑﻪ اﻳـﻦ ﭘﺮﺳـﺶ اﺳـﺖ ﻛـﻪ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺟﺮمﺷﻨﺎﺳﻲ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ ﺑﻪ رﺳﺎﻧﻪﻫﺎى ﮔﺮوﻫﻲ ﻧﮕﺎه ﻣﻲﻛﻨﺪ؟ و ﭼﻪ ﺗﻠﻘﻲاى از ﻧﻘﺶ و ﻛـﺎرﻛﺮد آنﻫـﺎ دارد؟ ﺑﺮآﻳﻨﺪ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻧﺸﺎن ﻣﻲدﻫﺪ ﻛﻪ اﻳﻦ ﺟﺮمﺷﻨﺎﺳﻲ ﺑﺎ واردﻛﺮدن ﻋﻨﺎﺻﺮ ﻧﻮﻳﻨﻲ ﻫﻤﭽﻮن ﻗﺪرت ﺑﻪ ﺗﺤﻠﻴﻞ رﺳﺎﻧﻪاى از ﺟﺮم، ﻣﻌﺘﻘﺪ اﺳﺖ ﻛﻪ ﺟﺮم، ﺑﺮﺳﺎﺧﺘﻪ رﺳﺎﻧﻪﻫﺎ ﻧﻴﺰ ﻫﺴـﺖ؛ ﺑـﻪ ﻫﻤـﺎن ﻧﺤـﻮ ﻛـﻪ ﻣـﻲﺗﻮاﻧـﺪ ﺑﺮﺳـﺎﺧﺘﻪ ﺳـﺎﻳﺮ ﺪﻳﺪهﻫﺎى ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ ﺑﺎﺷﺪ.

ﻛﻠﻴﺪ واژﮔﺎن

رﺳﺎﻧﻪ، ﺟﺮمﺷﻨﺎﺳﻲ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ، ﻋﻮامﮔﺮاﻳﻲ ﻛﻴﻔﺮى، ﺗﺮس اﺧﻼﻗﻲ، ﺑﺮﺳﺎﺧﺖﮔﺮاﻳﻲ

محتوای اسلاید ۱۳

ﺟﺮم و رﺳﺎﻧﻪﻫﺎی دﻳﺪاری

ﺧﺸﻮﻧﺖ در رﺳﺎﻧﻪﻫﺎی دﻳﺪاری

ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت در رﺳﺎﻧﻪﻫﺎی دﻳﺪاری

ﺗﺨﺮﻳﺐ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ ﺗﻮﺳﻂ رﺳﺎﻧﻪﻫﺎى دﻳﺪارى

ﺗﺮوﻳﺞ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻣﺼﺮفﮔﺮاﻳﻲ در رﺳﺎﻧﻪﻫﺎی دﻳﺪاری

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.