مدیریت دانش درکنترل پروژه با فرمت پاورپوینت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
5mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۲ بهمن ۱۳۹۷
دسته بندی
تعداد بازدیدها
457 بازدید
5,000 تومان

مدیریت دانش درکنترل پروژه با فرمت پاورپوینت

کاربران گرامی ، این فایل حاوی مطالعه فایل مدیریت دانش درکنترل پروژه می باشد که با فرمت پاورپوینت -ppt در ۲۳ اسلاید قابل ویرایش تهیه  و تدوین گردیده است.

بخشی از متن پاورپوینت مدیریت دانش درکنترل پروژه:

مقدمه

معاونت طرح و توسعه به عنوان مجری طرح انتقال و فوق توزیع وظیفه دارد با توجه به موافقت نامه طرحها که از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی به شرکت برق منطقه ای اصفهان اعلام می گردد نسبت به احداث وبه بهره برداری رساندن پروژه ها که شامل خطوط ۴۰۰ ، ۲۳۰ و ۶۳ کیلوولت و ایستگاههای ۲۳۰/۴۰۰ ، ۶۳/۲۳۰ و ۲۰/۶۳ کیلوولت می شود اقدام نماید.

معاونت طرح و توسعه شامل دفتر مهندسی طرحها ، مجری طرح خطوط ، مجری طرح پستها ، مجری طرح دیسپاچینگ و مجری طرح فیبر نوری می باشد این معاونت به منظور برنامه ریزی کنترل بهتر فعالیتها اقدام به ایجاد واحدی تحت عنوان گروه کنترل پروژه و قراردادها” نمود که توسط آن مدیریت پروژه ها بنحو بهتری صورت پذیرد.

پاورپوینت مدیریت دانش درکنترل پروژه

هر شرکت ، سازمان ، مؤسسه و … برای دستیابی به اهداف و نتایج مورد انتظار خود از منابع مختلف (زمان، نیروی انسانی، تجهیزات، اطلاعات، پول و …) استفاده  می کند. بنابراین هرقدر استفاده از این منابع عقلائی ، بهینه و خردمندانه تر باشد ، هدفهای مورد نظر، به طور دقیق تر و کاملتر تأمین  می شود.

یک برنامه ریزی خوب باید ویژگی هایی داشته باشد مانند هدفهای برنامه روشن ، مشخص و قابل فهم باشد در عین سادگی و جامع بودن و از طرفی باید متعادل باشد و با تغییر شرایط قابل انعطاف باشد. برنامه ریزی بدون داشتن محدودیت زمانی بی معنا خواهد بود.دست یافتن به اهداف بدون تقسیم کار به اجزاء قابل انجام و تعیین گروههای کاری میسر نمی گردد بنابراین قبل از انجام هر فعالیتی بایستی نوع کار و چگونگی انجام آن را مشخص کرد و همزمان تدابیر لازم برای هماهنگ کردن کارها گردد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.