فایل ورد کارورزی ۴ (درس پژوهی)
نوع فایل
word
حجم فایل
2mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۲۳ شهریور ۱۳۹۸
دسته بندی
تعداد بازدیدها
505 بازدید
5,900 تومان

فایل ورد کارورزی ۴ (درس پژوهی)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود فایل ورد گزارش کارورزی ۴ (درس پژوهی) در ۳۹ صفحه قابل ویرایش تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

چکیده:

درس پژوهی در آموزش و پورش یک فعالیت کاربردی و ماموریت گراست از این رو نتایج آن باید به طور مشخص در سطح مدرسه تاثیر گذار باشد به این ترتیب پژوهش در آموزش و پرورش زمانی به اهداف و ماموریت خود نایل می شود که نتایج آن در مدرسه و کلاس درس به کار گرفته شود.پژوهش حاضر به صورت کیفی از نوع درس پژوهی با عنوان ارتباط با خود و خدا و خلق و خلقت در مدارس پسرانه صدرا و دخترانه سپاه اجرا شده است.

این درس پژوهی به صورت گروهی و با مشارکت همکاران فرهنگی با موضوع مذکور به اجرا درآمد.

از آنجا ک مفهوم تضاد و کلمات مخالف از موضوعات بسیار مهم است و در کتاب فارسی پایه دوم تا پنجم بیان شده است لذا چالش های پیش روی گروه در این حوزه این بود که ما چگونه میتوانیم در تدریس به صورت موثر عمل کرده و اهمیت درس را به صورت شایسته به دانش آموزان بفهمانیم.پس از اجرای طرح درس اولیه و بازبینی آن نهایتا سناریو را در کلاس درس اجرا کرده و توسط اعضای گروه به نقد و تحلیل گذاشته شد که نتایج زیر حاصل شد:

1_  برخی از دانش آموزان بسیار کم حرف بوده و لزوم رفع آن به نظر می رسید.

۲­_ مجری با پرسیدن سوالات مختلف و طرح جملات ناقص جهت تکمیل آن توسط دانش آموز کم حرف سعی در فعال کردن آنها داشت .

فهرست فایل ورد کارورزی ۴ (درس پژوهی):

مقدمه…………………………………………………………………………………۶

فصل اول: فرایند درس پژوهی…………………………………………..۷

بخش اول: تعیین هدف………………………………………………………………۸

بخش دوم: طراحی واحد یادگیری………………………………………………….۹

۱-طراحی نقشه ذهنی………………………………………………………………..۹

۲-استخراج ایده کلیدی……………………………………………………………..۱۱

۳-شایستگی های مورد انتظار…………………………………………………….۱۱

۴-طراحی ملاک های شایستگی و سطوح هریک ازآن ها………………………۱۱

۵-تعیین تکلیف عملکردی………………………………………………………….۱۴

۶-طرح پرسش های اساسی……………………………………………………….۱۶

۷- طراحی تکلیف یاگیری…………………………………………………………۱۶

بخش سوم: اجرای واحد یادگیری…………………………………………………۱۹

۱-تولید مواد آموزشی مورد نیاز برای اجرا………………………………………۱۹

۲-هدایت فرایند یادگیری……………………………………………………………۱۹

بخش چهارم: ارزیابی از شایستگی های کسب شده توسط دانش آموزان……….۲۰

بخش پنجم:تامل و باز نگری……………………………………………………..۲۰

فصل دوم: روایت من از کارورزی۴……………………………………۲۱

بخش اول: روایت فرایند درس پژوهی……………………………………………۲۲

بخش دوم: کد گذاری……………………………………………………………….۲۶

بخش سوم: تحلیل و تفسیر پایانی………………………………………………….۳۰

منابع…………………………………………………………………………………۳۱

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.