فصل چهاردهم ۱۴ کتاب روانشناسی پرورشی نوین روانشناسی یادگیری و آموزش ppt
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۱۵ آبان ۱۴۰۳
تعداد بازدیدها
6 بازدید
15,900 تومان

فصل چهاردهم ۱۴ کتاب روانشناسی پرورشی نوین روانشناسی یادگیری و آموزش ppt

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت فصل چهاردهم ۱۴ کتاب روانشناسی پرورشی نوین روانشناسی یادگیری و آموزش دکتر علی اکبر سیف (تفکر؛ حل مسئله، تفکر انتقادی، و آفرینندگی) می باشد که با فرمت ppt در ۳۷ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فصل چهاردهم ۱۴ کتاب روانشناسی پرورشی نوین روانشناسی یادگیری و آموزش ppt

فهرست:

مسئله

حل مسئله

انواع مسئله

حل مسئله بعنوان انتقال یادگیری

انواع یادگیری

انواع انتقال مثبت

آموزش حل مسئله

آموزش انتقال یادگیری

تفکر انتقادی

آموزش تفکر انتقادی

آفرینندگی

دیدگاه های مختلف نسبت به آفرینندگی دیدگاه گانیه نسبت به آفرینندگی

ویژگی های تفکر واگرا

دیدگاه تورنس نسبت به آفرینندگی

آفرینندگی، هوش و پیشرفت تحصیلی

ویژگی های افراد آفریننده

آموزش آفرینندگی

محتوای اسلاید ۵

حل مسئله بعنوان انتقال یادگیری

  • انتقال یادگیری یا انتقال آموزش به تاثیر یادگیری های قبلی بر یادگیری های بعدی گفته می شود.
  • مثلا به دانش آموزان کمک کنیم تا دانش و مهارتهای اکتسابی را از یک مسئله به مسئله دیگر، از یک سال در مدرسه به سال دیگر، از مدرسه به خانه و از یا از مدرسه به محل کار انتقال دهد

محتوای اسلاید ۳۳

آفرینندگی، هوش و پیشرفت تحصیلی

هر چند که هوش و آفرینندگی به هم وابسته اند ولی پژوهش ها این وابستگی را خیلی ناچیز می دانند و این آزمونها و نمرات به تنهای نمتوانند افراد خلاق یا افراد دارای تفکر واگرا را انتخاب کرد و معلمانی که از روی نمرات و خلاقیت این افراد را قضاوت می کنند تشخیص درستی ندارند.

نکته ۱: تورنس، گیج و برلاینر: رابطه ی بین نمرات آزمون های هوش و آفرینندگی و پیشرفت تحصیلی چشمگیر نیست و تاثیری ندارد.

نکته ۲: گیلفورد و کریستن سن: در رابطه با تاثیر هوش به آفرینندگی گفته اند که: یک سطح معین از هوش حدود ۱۲۰ بین هوش و توانایی های آفرینندگی همبستگی وجود دارد و بالاتر از ۱۲۰ دیده نمی شود.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.